Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

t_item_bonus [2012/07/22 07:37]
betr vytvořeno
t_item_bonus [2014/10/22 09:16] (aktuální)
Řádek 1: Řádek 1:
 ====== Přehled bonusů itemů ====== ====== Přehled bonusů itemů ======
 Hodně lidí si stěžuje že popisky itemů neodpovídají realitě, nebo chybí úplně a že scriptu nerozumí.\\ Hodně lidí si stěžuje že popisky itemů neodpovídají realitě, nebo chybí úplně a že scriptu nerozumí.\\
-Následující tabulka vám čtení scriptů snad usnadní, opravdu na tom (většinou) není nic složitého. :)\\+Následující tabulky vám čtení scriptů snad usnadní, opravdu na tom (většinou) není nic složitého. :)\\
 Špatné popisky můžete hlásit na foru nebo irc.\\ Špatné popisky můžete hlásit na foru nebo irc.\\
 \\ \\
Řádek 7: Řádek 7:
 \\ \\
 Jednotlívé bonusové vlastnosti jsou odděléné středníkem.\\ Jednotlívé bonusové vlastnosti jsou odděléné středníkem.\\
-"n" je celé číslo, může být i záporné, při dělení se zaokrouhluje dolu.\\+"n" je obvykle celé číslo, může být i záporné, při dělení se zaokrouhluje dolu.\\
  
 ^Obecně    ^Význam  | ^Obecně    ^Význam  |
Řádek 13: Řádek 13:
 |readparam(x) |čte parametr - nějký stat (např. bInt pro inteligenci) | |readparam(x) |čte parametr - nějký stat (např. bInt pro inteligenci) |
 |getrefine()  |zjistí naplusování itemu .. (u karet itemu, ve kterém je karta umístěna) | |getrefine()  |zjistí naplusování itemu .. (u karet itemu, ve kterém je karta umístěna) |
 +
 \\ \\
  
Řádek 19: Řádek 20:
 ^Požadavek ^Význam  | ^Požadavek ^Význam  |
 |if(isequipped(n)) |pokud je oblečen item id n (v případě více n, musíte mít všechny itemy) | |if(isequipped(n)) |pokud je oblečen item id n (v případě více n, musíte mít všechny itemy) |
-|if(BaseClass == Job_n) |pokud je vaše povolání třídy n (Acolyte, Swordman, ...)|+|if(Class== Job_n) |pokud je vaše povolání n (Acolyte, Swordman, ...) | 
 +|if(BaseClass == Job_n) |pokud je vaše povolání třídy n (Acolyte, Swordman, ...) 
 +|if(BaseLevel ? n) |pokud je váš base lvl ? než n (větší/menší/roven) | 
 +|if(getskilllv("x")==n) |pokud ovládáte skill x na lvl n |
 \\ \\
  
 +<note important>Ne všechny možnosti jsou využity itemy na Rebornu.\\
 +Je možné že u některých vlastností není zcela přesně vystižena funkce, zejména u nepoužitých/vzácných bonusech.</note>
  
-Ne všechny možnosti jsou využity itemy na Rebornu. 
  
 +=== Základní bonusy ===
  
 ^Bonus ^Význam  | ^Bonus ^Význam  |
Řádek 72: Řádek 78:
 |bonus bDoubleRate,n; |Šance na dvojitou ránu n% (funguje na všechny zbraně, počítá se pouze nejvyšší hodnota) | |bonus bDoubleRate,n; |Šance na dvojitou ránu n% (funguje na všechny zbraně, počítá se pouze nejvyšší hodnota) |
 |bonus bDoubleAddRate,n; |Šance na dvojitou ránu n% (funguje na všechny zbraně, sčítá se) | |bonus bDoubleAddRate,n; |Šance na dvojitou ránu n% (funguje na všechny zbraně, sčítá se) |
-|bonus bPerfectHitRate,n; |Šance na zásak proti Perfect Dodge n% (počítá se pouze nejvyšší hodnota) *| +|bonus bPerfectHitRate,n; |Šance na zásah proti Perfect Dodge n% (počítá se pouze nejvyšší hodnota) *| 
-|bonus bPerfectHitAddRate,n; |Šance na zásak proti Perfect Dodge n% (sčítá se) *|+|bonus bPerfectHitAddRate,n; |Šance na zásah proti Perfect Dodge n% (sčítá se) *|
 |bonus bNearAtkDef,n; |Přidá n% redukce proti melee fyzickému útoku | |bonus bNearAtkDef,n; |Přidá n% redukce proti melee fyzickému útoku |
 |bonus bLongAtkDef,n; |Přidá n% redukce proti ranged fyzickému útoku | |bonus bLongAtkDef,n; |Přidá n% redukce proti ranged fyzickému útoku |
Řádek 89: Řádek 95:
 |::: |n: 0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, 6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead | |::: |n: 0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, 6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead |
 |bonus bIgnoreMdefRate,n; |Ignoruje n% z MDEF cíle | |bonus bIgnoreMdefRate,n; |Ignoruje n% z MDEF cíle |
-|bonus bDefRatioAtkRace,n; |Přidá dmg v závislosti na def monstra podle jeho rasy: *|+|bonus bDefRatioAtkRace,n; |Přidá dmg v závislosti na def moba podle jeho rasy: *|
 |::: |0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon, | |::: |0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon, |
 |::: |7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra | |::: |7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra |
-|bonus bDefRatioAtkEle,n; |Přidá dmg v závislosti na def monstra podle jeho elementu: *|+|bonus bDefRatioAtkEle,n; |Přidá dmg v závislosti na def moba podle jeho elementu: *|
 |::: |n: 0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, 6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead | |::: |n: 0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, 6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead |
 |bonus bAtkEle,n; |Dá hráči element n do zbraně | |bonus bAtkEle,n; |Dá hráči element n do zbraně |
Řádek 105: Řádek 111:
 |bonus bNoSizeFix,n; |Ignoruje [[velikost_mod|velikostní modifikátor]] (na n nezáleží) | |bonus bNoSizeFix,n; |Ignoruje [[velikost_mod|velikostní modifikátor]] (na n nezáleží) |
 |bonus bNoWeaponDamage,n; |Snižuje fyzickou dmg o n% (n = 100) | |bonus bNoWeaponDamage,n; |Snižuje fyzickou dmg o n% (n = 100) |
-|bonus bNoMagicDamage,n; |Snižuje efekt magie o n% (Attack, Healing, Support spells are all blocked, n = 100) |+|bonus bNoMagicDamage,n; |Snižuje efekt magie o n% (Attack, Healing, všechny support skilly jsou blokovány, n = 100) |
 |bonus bNoGemStone,n; |Skilly vyžadující gemy je již nepotřebují ([[Abracadabra]] vyžaduje 1 Yellow Gemstone, na n nezáleží) | |bonus bNoGemStone,n; |Skilly vyžadující gemy je již nepotřebují ([[Abracadabra]] vyžaduje 1 Yellow Gemstone, na n nezáleží) |
 |bonus bIntravision,n; |Vždy vidíte lidi lidi a moby v Hidingu a Cloakingu (na n nezáleží) | |bonus bIntravision,n; |Vždy vidíte lidi lidi a moby v Hidingu a Cloakingu (na n nezáleží) |
Řádek 115: Řádek 121:
 |::: |e: Eff_Blind, Eff_Sleep, Eff_Poison, Eff_Freeze, Eff_Silence, Eff_Stun, Eff_Curse, Eff_Confusion, Eff_Stone, Eff_Bleeding | |::: |e: Eff_Blind, Eff_Sleep, Eff_Poison, Eff_Freeze, Eff_Silence, Eff_Stun, Eff_Curse, Eff_Confusion, Eff_Stone, Eff_Bleeding |
 |bonus2 bResEff,e,x; |Přidá x/100 odolnost proti efektu e (např. x=100 znamená 1% odolnost, x=10000 znamená 100% odolnost, apod.) | |bonus2 bResEff,e,x; |Přidá x/100 odolnost proti efektu e (např. x=100 znamená 1% odolnost, x=10000 znamená 100% odolnost, apod.) |
-| |e: Eff_Blind, Eff_Sleep, Eff_Poison, Eff_Freeze, Eff_Silence, Eff_Stun, Eff_Curse, Eff_Confusion, Eff_Stone, Eff_Bleeding |+|::: |e: Eff_Blind, Eff_Sleep, Eff_Poison, Eff_Freeze, Eff_Silence, Eff_Stun, Eff_Curse, Eff_Confusion, Eff_Stone, Eff_Bleeding |
 |bonus2 bCastrate,n,x; |Navýší cast time skillu n o x% (n je číslo nebo jméno skillu, záporné x znamená sníženi cast timu) | |bonus2 bCastrate,n,x; |Navýší cast time skillu n o x% (n je číslo nebo jméno skillu, záporné x znamená sníženi cast timu) |
 |bonus2 bAddSize,n,x; |Navýší o x% fyzickou dmg proti nepřátelům velikosti n | |bonus2 bAddSize,n,x; |Navýší o x% fyzickou dmg proti nepřátelům velikosti n |
Řádek 154: Řádek 160:
 |bonus2 bHPDrainRate,n,x; |n/10 % šance na získání HP ve výši x% způsobeného zranění | |bonus2 bHPDrainRate,n,x; |n/10 % šance na získání HP ve výši x% způsobeného zranění |
 |bonus2 bSPDrainRate,n,x; |n/10 % šance na získání SP ve výši x% způsobeného zranění | |bonus2 bSPDrainRate,n,x; |n/10 % šance na získání SP ve výši x% způsobeného zranění |
-|bonus2 bSPVanishRate,n,x; |n/10 % šance na snížení nepřátelových (hráče) SP o x% když na něj útočíte | +|bonus2 bSPVanishRate,n,x; |n/10 % šance na snížení nepřítelových (hráče) SP o x% když na něj útočíte | 
-|bonus2 bAddMonsterDropItem,n,x; |x/100% šance na dropnutí item n, když zabijete moba |+|bonus2 bAddMonsterDropItem,n,x; |x/100% šance na dropnutí itemu n, když zabijete moba |
 |::: |Pokud je 'x' záporné, poté je vzorec šance = -x*(level zabitého moba/10)+1 | |::: |Pokud je 'x' záporné, poté je vzorec šance = -x*(level zabitého moba/10)+1 |
 |bonus2 bGetZenyNum,n,x; |Po zabití moba máte x% šanci na získání 1~n zenů (počítá se pouze nejvyšší) | |bonus2 bGetZenyNum,n,x; |Po zabití moba máte x% šanci na získání 1~n zenů (počítá se pouze nejvyšší) |
Řádek 163: Řádek 169:
 \\ \\
 ^Bonus 3 ^Význam  | ^Bonus 3 ^Význam  |
-|bonus3 bAddMonsterDropItem,n,x,y; |x/100% šance na dropnutí item n, když zabijete moba rasy x: |+|bonus3 bAddMonsterDropItem,n,x,y; |x/100% šance na dropnutí itemu n, když zabijete moba rasy x: |
 |::: |0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon, | |::: |0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon, |
 |::: |7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra | |::: |7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra |
Řádek 169: Řádek 175:
 |bonus3 bAutoSpell,n,x,y; |Automatické vyvolání kouzla n na úrovni x s y/10% šancí při útočení | |bonus3 bAutoSpell,n,x,y; |Automatické vyvolání kouzla n na úrovni x s y/10% šancí při útočení |
 |::: |(skill je vyvolán na cíl, ať už je útočný nebo podpůrný) | |::: |(skill je vyvolán na cíl, ať už je útočný nebo podpůrný) |
 +\\
  
 +=== 2/15 nové bonusy ===
 +
 +^Bonus ^Význam  |
 +|bonus bCritAtkRate,n; |Crit dmg +n% |
 +|bonus bNoRegen,n; |Zruší regeneraci pro n: 1=HP, 2=SP |
 +|bonus bUnstripableWeapon,n; |Ochrana proti svlečení zbraně (na n nezáleží) |
 +|bonus bUnstripableArmor,n; |Ochrana proti svlečení armoru (na n nezáleží) |
 +|bonus bUnstripableHelm,n; |Ochrana proti svlečení headgearu (na n nezáleží) |
 +|bonus bUnstripableShield,n; |Ochrana proti svlečení štítu (na n nezáleží) |
 +|bonus bSPGainValue,n; |Pokud zabijete moba fyzickým útokem, obdržíte n SP |
 +|bonus bHPGainValue,n; |Pokud zabijete moba fyzickým útokem, obdržíte n HP |
 \\ \\
 +^Bonus 2 ^Význam  |
 +|bonus2 bCriticalAddRace,r,n; |Crit + n proti nepřátelům rasy r: |
 +|::: |0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon, |
 +|::: |7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra |
 +|bonus2 bHPRegenRate,n,x; |Dává n HP každých x milisekund |
 +|bonus2 bHPLossRate,n,x; |Ubírá n HP každých x milisekund |
 +|bonus2 bAddEffWhenHit,n,x; |x/100% šance na seslání statusu n na nepřítele, pokud obdržíte fyzickou dmg |
 +|bonus2 bSkillAtk,n,x; |Zvýší dmg skillu n o x% |
 +|bonus2 bSkillHeal,n,x; |Zvyšuje množství healu skillu n o x% |
 +|bonus2 bSkillHeal2,n,x; |Zvyšuje množství obdrženého healu skillem n o x% |
 +|bonus2 bAddRace2,n,x; |Zvýší dmg o x% proti mobům skupiny n |
 +|::: |1=Goblini, 2=Koboldi, 3=Orkové, 4=Golemové, 5=Guardiani, 6=Ninjové (Assaulter a Shinobi) |
 +\\
 +^Bonus 3 ^Význam  |
 +|bonus3 bAutoSpellWhenHit,x,y,n; |n/10% na vyvolání kouzla x na levelu y na útočníka (pokud to není self nebo support skill) když obdržíte fyzický dmg. Cíl musí být v dosahu skillu. |
 +|bonus3 bSPDrainRate,n,x,y; |Když útočíte, máte n% šanci na získání nebo vysání SP ve výši x% vydaného dmg. y: 0=získání sp, 1=vysání sp |
 +\\
 +^Bonus 4 ^Význam  |
 +|bonus4 bAutoSpell,x,y,n,i; |n/10% na vyvolání kouzla x na levelu y když útočíte (x je číslo nebo jméno skillu) |
 +|::: |i: 0=cast na sebe, 1=cast na protivníka, ne na sebe, 2=použije náhodný lvl skillu v rozmezí [1..y], 3=1+2 (náhodný lvl na nepřítele) |
 +|bonus4 bAutoSpellWhenHit,x,y,n,i; |n/10% na vyvolání kouzla x na levelu y na útočníka (pokud to není self nebo support skill) když obdržíte fyzický dmg. Cíl musí být v dosahu skillu. |
 +|::: |i: 0=cast na sebe, 1=cast na protivníka, ne na sebe, 2=použije náhodný lvl skillu v rozmezí [1..y], 3=1+2 (náhodný lvl na nepřítele) |
 +\\
 +^Bonus 5 ^Význam  |
 +|bonus5 bAutoSpell,x,y,n,t,i; |n/10% na vyvolání kouzla x na levelu y když útočíte (x je číslo nebo jméno skillu) |
 +|::: |i: 0=cast na sebe, 1=cast na protivníka, ne na sebe, 2=použije náhodný lvl skillu v rozmezí [1..y], 3=1+2 (náhodný lvl na nepřítele) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_SHORT: melee útok, BF_LONG: ranged útok, (základ: BF_SHORT+BF_LONG) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_WEAPON: weapon skilly, BF_MAGIC: magic skilly, BF_MISC: misc skilly (základ: BF_WEAPON) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_NORMAL: normal útok, BF_SKILL: skilly, (základ: BF_SKILL pokud je typ BF_MISC nebo BF_MAGIC, BF_NORMAL pokud je typ BF_WEAPON) |
 +|bonus5 bAutoSpellWhenHit,x,y,n,t,i; |n/10% na vyvolání kouzla x na levelu y když obdržíte fyzický dmg. Cíl musí být v dosahu skillu. |
 +|::: |i: 0=cast na sebe, 1=cast na protivníka, ne na sebe, 2=použije náhodný lvl skillu v rozmezí [1..y], 3=1+2 (náhodný lvl na nepřítele) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_SHORT: melee útok, BF_LONG: ranged útok, (základ: BF_SHORT+BF_LONG) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_WEAPON: weapon skilly, BF_MAGIC: magic skilly, BF_MISC: misc skilly (základ: BF_WEAPON) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_NORMAL: normal útok, BF_SKILL: skilly, (základ: BF_SKILL pokud je typ BF_MISC nebo BF_MAGIC, BF_NORMAL pokud je typ BF_WEAPON) |
 +\\
 +
 +=== 2/22 nové bonusy ===
 +
 +^Bonus 2 ^Význam  |
 +|bonus2 bAddItemHealRate,n,x; |Zvýší heal itemů n o x% (n může být id itemu nebo skupina itemů) |
 +\\
 +
 +=== 3/15 nové bonusy ===
 +
 +^Bonus ^Význam  |
 +|bonus bAddStealRate,n; |O n/100% zvýší úspěšnost skillu [[Steal]] |
 +|bonus bHPDrainValue,n; |Získáte n HP udeřením moba |
 +|bonus bSPDrainValue,n; |Získáte n SP udeřením moba |
 +|bonus bAddItemHealRate,x; |Zvýší heal itemů o x% |
 +|bonus bUnbreakableGarment,n; |Garment nemůže být poškozen/zničen žádným způsobem (vyjma upgradu, na n nezáleží) |
 +|bonus bUnbreakableWeapon,n; |Zbraň nemůže být poškozena/zničena žádným způsobem (vyjma upgradu, na n nezáleží) |
 +|bonus bUnbreakableArmor,n; |Armor nemůže být poškozen/zničen žádným způsobem (vyjma upgradu, na n nezáleží) |
 +|bonus bUnbreakableHelm,n; |Helma nemůže být poškozena/zničena žádným způsobem (vyjma upgradu, na n nezáleží) |
 +|bonus bUnbreakableShield,n; |Štít nemůže být poškozen/zničen žádným způsobem (vyjma upgradu, na n nezáleží) |
 +|bonus bUnbreakableShoes,n; |Boty nemohou být poškozeny/zničeny žádným způsobem (vyjma upgradu, na n nezáleží) |
 +|bonus bBreakWeaponRate,n; |Přidá n/100% šanci na zničení nepřítelovy zbraně při fyzickém útoku (sčítá se s ostatními šancemi na zničení) |
 +|bonus bBreakArmorRate,n; |Přidá n/100% šanci na zničení nepřítelova armoru při fyzickém útoku (sčítá se s ostatními šancemi na zničení) |
 +|bonus bUnbreakable,n; |Sníží šanci na zničení veškerého equipu o n% |
 +|bonus bUnstripable,n; |Armor nemůže být svléknut-divestnut (žádným způsobem, na n nezáleží) |
 +|bonus bShortWeaponDamageReturn,n; |Odrazí n% přijatého melee poškození zpět |
 +|bonus bLongWeaponDamageReturn,n; |Odrazí n% přijatého ranged poškození zpět |
 +|bonus bMagicDamageReturn,n; |Na n% odrazí příchozí kouzlo zpět na nepřítele |
 +|bonus bPerfectHide,n; |Postava v hidu nebo cloaku není detekováná ani moby s detectem (na n nezáleží) |
 +|bonus bNoKnockback,n; |Postava nemůže být odražena nepřítelem s touto schopností (na n nezáleží) |
 +|bonus bClassChange,n; |Dává n/100% šanci na přeměnu moba při normálním útoku |
 +|bonus bDelayrate,n; |Zvýší delay po všech skillech o n% |
 +|bonus bNoMiscDamage,n; |n% redukce na misc dmg |
 +|bonus bLongAtkRate,n; |Zvýší dmg ranged útokem o n% |
 +|bonus bMagicHPGainValue,n; |Pokud zabijete moba magickým útokem, obdržíte n HP |
 +|bonus bMagicSPGainValue,n; |Pokud zabijete moba magickým útokem, obdržíte n SP |
 +|bonus bFixedCastrate,x; |Zvýší fixní část castu skillů o x% |
 +|bonus bVariableCastrate,x; |Zvýší variabilní část castu skillů o x% |
 +\\
 +^Bonus 2 ^Význam  |
 +|bonus2 bSPRegenRate,n,x; |Přidá n SP každých x milisekund |
 +|bonus2 bSPLossRate,n,x; |Ubere n SP každých x milisekund |
 +|bonus2 bSPGainRace,n,x; |Po zabití moba rasy n fyzickým útokem získáte x sp |
 +|bonus2 bExpAddRace,n,x; |Zvýší získané expy o x% z mobů rasy n |
 +|bonus2 bSubRace2,n,x; |Sníží poškození o x% od mobů rasy n |
 +|::: |1=Goblini, 2=Koboldi, 3=Orkové, 4=Golemové, 5=Guardiani, 6=Ninjové (Assaulter a Shinobi) |
 +|bonus2 bAddMonsterDropItemGroup,n,x; |Přidá x/100% šanci na získání itemu ze skupiny n po zabití moba |
 +|::: |Pokud je 'x' záporné, poté je vzorec šance = -x*(level zabitého moba/10)+1 |
 +|bonus2 bWeaponComaRace,x,y; |y/100% šance na seslání Comy na moba rasy x při normálním útoku |
 +|::: |0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon, |
 +|::: |7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra |  
 +|bonus2 bAddSkillBlow,x,y; |Odstrčí nepřítele o y políček skillem x |
 +|bonus2 bHPDrainValue,n,x; |Získáte n HP udeřením moba, pokud x není nula, HP jsou vysány |
 +|bonus2 bSPDrainValue,n,x; |Získáte n SP udeřením moba |
 +|::: |x: 0=získáte n SP, 1=vysajete n SP z cíle |
 +|bonus2 bIgnoreDefRate,n,x; |Ignoruje x% DEF cíle, pokud je rasy n |
 +|bonus2 bWeaponComaEle,x,n; |n/100% šance na seslání Comy na moba elementu x při normálním útoku |
 +|::: |0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, |
 +|::: |6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead |
 +|bonus2 bAddEff2,x,n; |Přidá n/100% šanci na způsobení efektu x na sobě při útoku |
 +|::: |x: Eff_Blind, Eff_Sleep, Eff_Poison, Eff_Freeze, Eff_Silence, Eff_Stun, Eff_Curse, Eff_Confusion, Eff_Stone, Eff_Bleeding |
 +|bonus2 bWeaponAtk,x,n; |Přidá n ATK zbraním typu x |
 +|bonus2 bWeaponAtkRate,x,n; |Přidá n% dmg k fyzickému útoku zbraní typu x |
 +|bonus2 bHPDrainValueRace,r,n; |Získáte n HP udeřením moba rasy r |
 +|bonus2 bSPDrainValueRace,r,n; |Získáte n SP udeřením moba rasy r |
 +|bonus2 bSkillUseSPrate,s,x; |Sníží spotřebu SP u skillu s o x% |
 +|bonus2 bSkillUseSP,s,x; |Sníží spotřebu SP u skillu s o x |
 +|bonus2 bSkillCooldown,s,x; |Zvýší delay po skillu s o x milisekund |
 +|bonus2 bSkillFixedCast,s,x; |Zvýší fixní část castu skillu s o x milisekund |
 +|bonus2 bSkillVariableCast,s,x; |Zvýší variabilní část castu skillu s o x milisekund |
 +|bonus2 bVariableCastrate,s,x; |Zvýší variabilní část castu skillů o x% |
 +\\
 +^Bonus 3 ^Význam  |                  
 +|bonus3 bAddEff,n,x,y; |Přidá x/100 šanci na způsobení efektu n cíli při útoku (např. x=100 znamená 1% šance, x=10000 znamená 100% šance, apod.) |
 +|::: |y: (trigger) spouštěč: ATF_SELF: efekt na sebe, ATF_TARGET: efekt na cíl (základ), ATF_SHORT: melee útok, ATF_LONG: ranged útok (základ: na všechny útoky) |
 +|bonus3 bAddEffWhenHit,n,x,y; |x/100% šance na seslání statusu n na nepřítele, pokud obdržíte fyzickou dmg |
 +|::: |y: (trigger) spouštěč: ATF_SELF: efekt na sebe, ATF_TARGET: efekt na cíl (základ), ATF_SHORT: melee útok, ATF_LONG: ranged útok (základ: na všechny útoky) |
 +|bonus3 bAddMonsterDropItemGroup,n,x,y; |Přidá y/100% šanci na získání itemu ze skupiny n po zabití moba rasy x |
 +|::: |0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon, |
 +|::: |7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra |
 +|::: |Pokud je 'y' záporné, poté je vzorec šance = -y*(level zabitého moba/10)+1 |
 +|bonus3 bAddEle,n,x,t; |Navýší o x% fyzickou dmg proti nepřátelům s elementem n: |
 +|::: |0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, |
 +|::: |6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_SHORT: melee útok, BF_LONG: ranged útok, (základ: BF_SHORT+BF_LONG) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_WEAPON: weapon skilly, BF_MAGIC: magic skilly, BF_MISC: misc skilly (základ: BF_WEAPON) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_NORMAL: normal útok, BF_SKILL: skilly, (základ: BF_SKILL pokud je typ BF_MISC nebo BF_MAGIC, BF_NORMAL pokud je typ BF_WEAPON) |
 +|bonus3 bSubEle,n,x,t; |Redukuje o x% dmg od nepřátel s elementem n: |
 +|::: |0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, |
 +|::: |6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_SHORT: melee útok, BF_LONG: ranged útok, (základ: BF_SHORT+BF_LONG) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_WEAPON: weapon skilly, BF_MAGIC: magic skilly, BF_MISC: misc skilly (základ: BF_WEAPON) |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: BF_NORMAL: normal útok, BF_SKILL: skilly, (základ: BF_SKILL pokud je typ BF_MISC nebo BF_MAGIC, BF_NORMAL pokud je typ BF_WEAPON) |
 +|bonus3 bHPDrainRateRace,r,n,x; |n/10% šance na získání x% uděleného dmg v podobě HP od moba rasy r při fyzickém útoku |
 +|bonus3 bSPDrainRateRace,r,n,x; |n/10% šance na získání x% uděleného dmg v podobě SP od moba rasy r při fyzickém útoku |
 +|bonus3 bAddEffOnSkill,s,x,n; |n/100% šance na seslání statusu x na nepřítele, pokud použijete skill s |
 +|bonus3 bAddClassDropItem,s,x,n; |x/100% šance na dropnutí itemu s, když zabijete moba x |
 +\\
 +^Bonus 4 ^Význam  |
 +|bonus4 bAutoSpellOnSkill,s,x,l,n |Přidá n/10% šanci na automatické vyvolání skillu x na levelu l když použijete skill s |
 +|::: |Support skilly jsou mířeny na sesílatele, ostatní na cíl |
 +|bonus4 bAddEffOnSkill,s,x,n,t; |n/100% šance na seslání statusu x na nepřítele, pokud použijete skill s |
 +|::: |t: (trigger) spouštěč: ATF_SELF = efekt na sebe, ATF_TARGET = efekt na cíl |
 +\\
 +^Bonus 5 ^Význam  |
 +|bonus5 bAutoSpellOnSkill,s,x,l,n,i |Přidá n/10% šanci na automatické vyvolání skillu x na levelu l když použijete skill s |
 +|::: |i: (flags) příznak: &1: Skill je mířen spíše na vás než na cíl |
 +|::: |i: (flags) příznak: &2: Náhodný level skillu mezi 1 a l |
 +\\
 +\\
 +
 Pozn.: * - jestli jsem to správně pochopil ;-) Pozn.: * - jestli jsem to správně pochopil ;-)
  
Řádek 176: Řádek 339:
 |bonus bAtk2,n; ATK2 + n | |bonus bAtk2,n; ATK2 + n |
 |bonus bCriticalDef,n; Critical ? and others the trap it is, probability + n% | |bonus bCriticalDef,n; Critical ? and others the trap it is, probability + n% |
 +
 +|bonus2 bAddDamageByClass,n,x; |Pokud jste zasažení mobem třídy n zvýší dmg o x% |
 +
 +|bonus2 bHPGainRaceAttack,x,n; |Heals n HP when attacking x Race on every hit |
 +|bonus2 bSPGainRaceAttack,x,n; |Heals n SP when attacking x Race on every hit |
 */ */
 

Vytvořil Typhoon | Provozováno na dokuwiki | Optimalizováno pro Firefox, Opera, Chrome. |  podpora. | Některé z obrázků mohou spadat pod ochrannou známku Gravity Corp. & Lee Myoungjin.  | Vygenerováno během: 0.091 s |   | Copyright 2011-2024