Toto je starší verze dokumentu!


Přehled bonusů itemů

Hodně lidí si stěžuje že popisky itemů neodpovídají realitě, nebo chybí úplně a že scriptu nerozumí.
Následující tabulka vám čtení scriptů snad usnadní, opravdu na tom (většinou) není nic složitého. :)
Špatné popisky můžete hlásit na foru nebo irc.

Pokud nerozumíte jednotlivým pojmům, tak je najdete jak jinak než na wiki STR, AGI, VIT, INT, DEX, LUK, HP, SP, ATK, MATK, DEF, MDEF, Hit, Crit, Flee, Perfect Dodge, Aspd, Range, …

Jednotlívé bonusové vlastnosti jsou odděléné středníkem.
„n“ je celé číslo, může být i záporné, při dělení se zaokrouhluje dolu.

Obecně Význam
|| nebo
readparam(x) čte parametr - nějký stat (např. bInt pro inteligenci)
getrefine() zjistí naplusování itemu .. (u karet itemu, ve kterém je karta umístěna)


Některé bonusy získáte pouze za splění určitého požadavku - if něco.

Požadavek Význam
if(isequipped(n)) pokud je oblečen item id n (v případě více n, musíte mít všechny itemy)
if(BaseClass == Job_n) pokud je vaše povolání třídy n (Acolyte, Swordman, …)


Ne všechny možnosti jsou využity itemy na Rebornu.

Bonus Význam
bonus bStr,n; STR + n
bonus bAgi,n; AGI + n
bonus bVit,n; VIT + n
bonus bInt,n; INT + n
bonus bDex,n; DEX + n
bonus bLuk,n; LUK + n
bonus bAllStats,n; STR + n, AGI + n, VIT + n, INT + n, DEX + n, LUK + n
bonus bAgiVit,n; AGI + n, VIT + n
bonus bAgiDexStr,n; STR + n, AGI + n, DEX + n
bonus bMaxHP,n; Maximum HP + n
bonus bMaxSP,n; Maximum SP + n
bonus bMaxHPrate,n; Maximum HP + n%
bonus bMaxSPrate,n; Maximum SP + n%
bonus bAtk,n; ATK + n
bonus bAtkRate,n; ATK + n%
bonus bBaseAtk,n; základní ATK + n
bonus bMatk,n; MATK + n
bonus bMatkRate,n; MATK + n%
bonus bDef,n; DEF + n
bonus bDef2,n; VIT DEF + n
bonus bDefRate,n; DEF + n%
bonus bDef2Rate,n; VIT DEF + n%
bonus bMdef,n; MDEF + n
bonus bMdef2,n; INT MDEF + n
bonus bMdefRate,n; MDEF + n%
bonus bMdef2Rate,n; INT MDEF + n%
bonus bHit,n; Hit + n
bonus bHitRate,n; Hit + n%
bonus bCritical,n; Crit + n
bonus bCriticalRate,n; Crit + n%
bonus bFlee,n; Flee + n
bonus bFleeRate,n; Flee + n%
bonus bFlee2,n; Perfect Dodge + n
bonus bFlee2Rate,n; Perfect Dodge + n%
bonus bSpeedRate,n; Rychlost chůze + n% (počítá se pouze nejvyšší)
bonus bSpeedAddRate,n; Rychlost chůze + n% (sčítá se)
bonus bAspd,n; Aspd + n
bonus bAspdRate,n; Aspd + n%
bonus bAtkRange,n; Attack range + n (vzdálenost na kterou lze útočit)
bonus bCastrate,n; Cast time + n%
bonus bUseSPrate,n; Spotřeba SP + n%
bonus bHPrecovRate,n; Základní obnova HP + n%
bonus bSPrecovRate,n; Základní obnova HP + n%
bonus bDoubleRate,n; Šance na dvojitou ránu n% (funguje na všechny zbraně, počítá se pouze nejvyšší hodnota)
bonus bDoubleAddRate,n; Šance na dvojitou ránu n% (funguje na všechny zbraně, sčítá se)
bonus bPerfectHitRate,n; Šance na zásak proti Perfect Dodge n% (počítá se pouze nejvyšší hodnota) *
bonus bPerfectHitAddRate,n; Šance na zásak proti Perfect Dodge n% (sčítá se) *
bonus bNearAtkDef,n; Přidá n% redukce proti melee fyzickému útoku
bonus bLongAtkDef,n; Přidá n% redukce proti ranged fyzickému útoku
bonus bMagicAtkDef,n; Přidá n% redukce proti magickému útoku
bonus bMiscAtkDef,n; Přidá n% redukce proti MISC útoku (pasti, falcon, …)
bonus bIgnoreDefRace,n; Ignoruje DEF rasy n:
0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon,
7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra
bonus bIgnoreDefEle,n; Ignoruje DEF nepřítele podle elementu n
n: 0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, 6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead
bonus bIgnoreMDefRace,n; Ignoruje MDEF rasy n:
0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon,
7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra
bonus bIgnoreMDefEle,n; Ignoruje MDEF nepřítele podle elementu n
n: 0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, 6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead
bonus bIgnoreMdefRate,n; Ignoruje n% z MDEF cíle
bonus bDefRatioAtkRace,n; Přidá dmg v závislosti na def monstra podle jeho rasy: *
0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon,
7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra
bonus bDefRatioAtkEle,n; Přidá dmg v závislosti na def monstra podle jeho elementu: *
n: 0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, 6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead
bonus bAtkEle,n; Dá hráči element n do zbraně
n: 0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, 6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead
bonus bDefEle,n; Dá hráči element n do armoru
n: 0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison, 6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead
bonus bSplashRange,n; Plošný útok s dosahem + n (např. n=1 znamená 3*3 políčka, n=2 a 5*5 políček, atd., počítá se pouze nejvyšší hodnota)
bonus bSplashAddRange n; Plošný útok s dosahem + n (např. n=1 znamená 3*3 políčka, n=2 a 5*5 políček, atd.)
bonus bRestartFullRecover,n; Po oživení budete mít plné HP a SP (na n nezáleží)
bonus bNoCastCancel,n; Nepřerušitelný cast (nefunguje v GvG, na n nezáleží)
bonus bNoCastCancel2,n; Nepřerušitelný cast (funguje i v GvG, na n nezáleží)
bonus bNoSizeFix,n; Ignoruje velikostní modifikátor (na n nezáleží)
bonus bNoWeaponDamage,n; Snižuje fyzickou dmg o n% (n = 100)
bonus bNoMagicDamage,n; Snižuje efekt magie o n% (Attack, Healing, Support spells are all blocked, n = 100)
bonus bNoGemStone,n; Skilly vyžadující gemy je již nepotřebují (Abracadabra vyžaduje 1 Yellow Gemstone, na n nezáleží)
bonus bIntravision,n; Vždy vidíte lidi lidi a moby v Hidingu a Cloakingu (na n nezáleží)
bonus bHealPower,n; Zvyšuje účinek healu o n%
bonus bHealPower2,n; Zvyšuje účinek obdrženého healu o n%


Bonus 2 Význam
bonus2 bAddEff,e,x; Přidá x/100 šanci na způsobení efektu e cíli při útoku (např. x=100 znamená 1% šance, x=10000 znamená 100% šance, apod.)
e: Eff_Blind, Eff_Sleep, Eff_Poison, Eff_Freeze, Eff_Silence, Eff_Stun, Eff_Curse, Eff_Confusion, Eff_Stone, Eff_Bleeding
bonus2 bResEff,e,x; Přidá x/100 odolnost proti efektu e (např. x=100 znamená 1% odolnost, x=10000 znamená 100% odolnost, apod.)
e: Eff_Blind, Eff_Sleep, Eff_Poison, Eff_Freeze, Eff_Silence, Eff_Stun, Eff_Curse, Eff_Confusion, Eff_Stone, Eff_Bleeding
bonus2 bCastrate,n,x; Navýší cast time skillu n o x% (n je číslo nebo jméno skillu, záporné x znamená sníženi cast timu)
bonus2 bAddSize,n,x; Navýší o x% fyzickou dmg proti nepřátelům velikosti n
n: 0=Small 1=Medium 2=Large
bonus2 bMagicAddSize,n,x; Navýší o x% magickou dmg proti nepřátelům velikosti n
n: 0=Small 1=Medium 2=Large
bonus2 bSubSize,n,x; Redukuje o x% dmg od nepřátel velikosti n
n: 0=Small 1=Medium 2=Large
bonus2 bAddRace,n,x; Navýší o x% fyzickou dmg proti nepřátelům rasy n:
0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon,
7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra
bonus2 bMagicAddRace,n,x; Navýší o x% magickou dmg proti nepřátelům rasy n:
0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon,
7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra
bonus2 bSubRace,n,x; Redukuje o x% dmg od nepřátel rasy n
0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon,
7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra
bonus2 bAddEle,n,x; Navýší o x% fyzickou dmg proti nepřátelům s elementem n:
0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison,
6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead
bonus2 bMagicAddEle,n,x; Navýší o x% magickou dmg proti nepřátelům s elementem n:
0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison,
6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead
bonus2 bSubEle,n,x; Redukuje o x% dmg od nepřátel s elementem n:
0=Neutral, 1=Water, 2=Earth, 3=Fire, 4=Wind, 5=Poison,
6=Holy, 7=Dark, 8=Spirit, 9=Undead
bonus2 bAddDamageClass,n,x; Navýší o x% fyzickou dmg proti konkrétním nepřátelům
n je id moba nebo id classu hráče
bonus2 bAddMagicDamageClass,n,x; Navýší o x% magickou dmg proti konkrétním nepřátelům
n je id moba nebo id classu hráče
bonus2 bAddDefClass,n,x; Sníží o x% fyzickou dmg obdrženou od konkrétních protivníků
n je id moba nebo id classu hráče
bonus2 bAddMDefClass,n,x; Sníží o x% magickou dmg obdrženou od konkrétních protivníků
n je id moba nebo id classu hráče
bonus2 bIgnoreMdefRate,n,x; Ignoruje x% MDEF cíle rasy n;
0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon,
7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra
bonus2 bHPDrainRate,n,x; n/10 % šance na získání HP ve výši x% způsobeného zranění
bonus2 bSPDrainRate,n,x; n/10 % šance na získání SP ve výši x% způsobeného zranění
bonus2 bSPVanishRate,n,x; n/10 % šance na snížení nepřátelových (hráče) SP o x% když na něj útočíte
bonus2 bAddMonsterDropItem,n,x; x/100% šance na dropnutí item n, když zabijete moba
Pokud je 'x' záporné, poté je vzorec šance = -x*(level zabitého moba/10)+1
bonus2 bGetZenyNum,n,x; Po zabití moba máte x% šanci na získání 1~n zenů (počítá se pouze nejvyšší)
Pokud je 'x' záporné, poté je vzorec šance = 1~-n*monster level
bonus2 bAddGetZenyNum,n,x; Po zabití moba máte x% šanci na získání 1~n zenů (spočítá se)
Pokud je 'x' záporné, poté je vzorec šance = 1~-n*monster level


Bonus 3 Význam
bonus3 bAddMonsterDropItem,n,x,y; x/100% šance na dropnutí item n, když zabijete moba rasy x:
0=Formless, 1=Undead, 2=Brute, 3=Plant, 4=Insect, 5=Fish, 6=Demon,
7=Demi-Human, 8=Angel, 9=Dragon, 10=Boss monster, 11=Normální (nonboss) monstra
Pokud je 'y' záporné, poté je vzorec šance = -y*(level zabitého moba/10)+1
bonus3 bAutoSpell,n,x,y; Automatické vyvolání kouzla n na úrovni x s y/10% šancí při útočení
(skill je vyvolán na cíl, ať už je útočný nebo podpůrný)


Pozn.: * - jestli jsem to správně pochopil ;-)

 

Vytvořil Typhoon | Provozováno na dokuwiki | Optimalizováno pro Firefox, Opera, Chrome. |  podpora. | Některé z obrázků mohou spadat pod ochrannou známku Gravity Corp. & Lee Myoungjin.  | Vygenerováno během: 0.105 s |   | Copyright 2011-2024