[[rebai]]

Reb-AI v1.5.0


Úvod

  • Jedná se o vlastní, uživatelem konfigurovatelnou umělou inteligenci pro Homunkulus a Homunkulus S.
  • Slouží k napomáhání a celkovému usnadnění ovládání samotného homunkula při pohybu a především v boji.
  • Díky konfigurační aplikaci, lze tyto vlastnosti snadno a rychle nastavit dle svých představ.
  • Jelikož jde o stále první verze tohoto AI, je stále co upravovat. V případě nalezení chyby nebo nápadu na vylepšení mě lze kontaktovat.
  • » E-Mail: „Gamesline@seznam.cz“.
  • » Hra: „Sagara Sosuke“.
  • » Skype: „snuptichl“.

Co nabízí?

  • Nastavení jako každá jiná (Anti-KS, chování, pomoc alchymistovi, nastavení skillů atd…).
  • Nastavení pro každý typ homunkula zvlášť.
  • Zabudovaná databáze monster, propojena s Reborn dtb.
  • Nastavení AFK homunkulus. (Homun přejde automaticky do pasivního módu po uplynutí času vaší neaktivity).
  • Zaměření nejbližší (stojící) potvory k homunkulovi. („stojící“ → záhadný důvod Anti-KS…).
  • Nastavení intervalu neviditelnosti po teleportu / lognutí. (Bohužel homunkula vidí potvory okamžitě :-/).
  • Dynamická editace listu přátel + individuální nastavení pro konkrétního přítele.
  • Nastavení pohybu hlídky - patrol.
  • Ukotvení homuncula na vybraném políčku.
  • nové » Automatické opatchování AI při spuštění. (Konečně nepřijdete o veškeré nastavení při opravě drobných chyb v AI ;-)).

Instalace

  • Obsah souboru 'RebAI_v150.rar' extrahujte do složky s Ragnarokem. (pravý klik > Extrahovat zde).
  • Extrahováním by se měla vytvořit / nahradit složka 'AI'. Konfigurační aplikaci naleznete ve složce './AI/USER_AI/AIConfig.exe'.

Konfigurace ve hře

  • Využití vlastního AI ve hře zajistíte vepsáním '/hoai' do chat okna. Odpovědí na tento příkaz by měla být věta 'Byla aktivovana vlastni AI homuncula.'.
  • Po úpravě nastavení AI stačí relognout, projít warpem nebo použít příkaz '@refresh'.

Stahuj

Aktuální verze

[09.01.2016]: Reb-AI v1.5.0
Opraveny chyby při patchování a vyhledávání v databázi monster.

Starší verze

[23.07.2014]: Reb-AI v1.4.2
[21.05.2013]: Reb-AI v1.4.0
[09.05.2013]: Reb-AI v1.3.0
[23.04.2013]: Reb-AI v1.2.0


Nastavení konfigurátoru

  • Po každé úpravě je třeba změny uložit tlačítkem „Uložit nastavení“. V v případě, že žádné změny nenastaly, zůstává tlačítko neaktivním.
  • Zastavením kurzoru nad určitou položkou se zobrazí informační bublina s popisem dané položky.

Individuální nastavení pro jednotlivé homunkuly

Přidání nové taktiky

  • ID a Jméno monstra: Jsou dvě varianty
    1. Vyplnění informací ručně:
      • ID: Zde vepíšeme identifikační číslo konkrétního monstra. ID nalezneme v naší databázi, kde ji lze vidět v závorkách u jména monstra.
      • Jméno monstra: Vyplníme pouze pro naši orientaci v seznamu.
    2. Automatické doplnění využitím integrované databáze:
      • Klikneme na „Hledat v DB“ - otevře se nám okénko s vyhledávačem. Vyhledávání je propojené s Reborn databází, tudíž je zcela aktuální.
      • Do kolonky „ID/Jméno monstra“ napíšeme jméno hledaného monstra nebo rovnou samotné ID monstra, pro vyhledání jeho jména.
      • Vyhledání proběhne po kliknutí na tlačítko „Hledat“ nebo pouhým stisknutím klávesy enter.
      • Kliknutím na vyhledané monstrum se nám v dolní části okna zobrazí Jméno, ID a především všechny Lokace, na kterých se monstrum nachází. Důležité je zkontrolovat lokace, mnohdy mají monstra stejné jméno, ale jiné ID. :-)
      • Kliknutím na tlačítko „Použít“ nebo dvojitým kliknutím na naše hledané monstrum v listu monster se okno databáze zavře a automaticky se vyplní ID a Jméno monstra v nastavení taktiky.




  • Chování:
    • Nastavíme, zda-li bude homunkulus na monstrum neútočit, útočit, útočit první nebo útočit poslední.
  • Skill level:
    • Nastavíme požadovaný level útočného skillu. Zvolením OFF, homunkulus nebude útočné skilly využívat.
  • Typ skillu:
    • Funguje pouze v případě Homunkulus S, kde volíme, zda bude homunkulus útočné skilly střídat mezi starším a nynějším homunkulem nebo využívat útočné skilly pouze starého homunkula (No Hom-S) nebo využívat útočné skilly nynějšího homunkula (Hom-S).
  • Odebrat:
    • Odstraní označené monstrum v listu taktiky.
  • Přidat:
    • Přidá nové monstrum do listu taktiky.
  • Obnovit:
    • Vloží nové informace vybraného monstra do listu taktiky.
    • Zobrazí se v případě, že se nastavené ID shoduje s už existujícím ID v listu taktiky.
  • Posun položek v listu taktiky:
    • Přesune vybranou položku o úroveň výš.
    • Přesune vybranou položku o úroveň níž.
  • Vložení záložky do listu taktiky: Zajistíme vepsáním ID „0“.

Nastavení homunkula

  • Zde nemusím moc vysvětlovat.
  • Starší typ homunkula:
    • Platí pouze u Homunkulus S, přičemž vybíráme typ našeho předchozího Non Homunculus S.
    • Tímto určíme jaké má nynější Homunkulus S využívat skilly.
    • Nastavení skillů staršího typu homunkula se vztahuje k jeho nastaveni.
  • Plošný skill, pokud počet monster >=:
    • Využitelné pouze u Homunkulus S, které mají plošné skilly.
    • Vyšle svůj plošný skill směrem na monstrum, na které útočí.
    • Skill je seslán pouze v případě, že na homunkula a na alchymistu útočí celkem takový počet monster, jaký je nastaven.
    • Zvolením čísla 0 se plošný skill nevyužije.

Nastavení skillů

  • Min. SP:
    • Nastavení minimálního SP pro použití skillu.
  • Level:
    • Nastavení levelu skillu při použití.
    • Vybráním „OFF“ - homunkulus nebude skill vůbec využívat.

Hlavní nastavení AI

Nastavení AI

  • Povolit kill steal:
    • Homunkulus bude útočit i na monstra, která útočí na jiného hráče.
  • Povolit držení homunkula dvojím klikem:
    • Pokud homunkula pošlete na jedno a totéž políčko 2x zasebou (Alt + Pravé tlačítko myšky), zakotví na onom políčku.
    • Ignoruje agresivní mód.
    • Zruší se překročením maximální vzdálenosti od alchymisty nebo přesunutím homunkula na jiné políčko.
  • Povolit hlídku:
    • V agresivním módu a plném HP homunkula, začne kroužit okolo alchymisty.
    • Tento pohyb lze editovat v „Nastavení pohybu hlídky“.
  • AFK homun:
    • Po uplynutí této doby v minutách, homunkulus přejde do polo-pasivního módu.
    • Při jakékoliv aktivitě alchymisty se vše vrátí do původního stavu.
    • Zadáním nulové hodnoty se systém deaktivuje.
    • Upozorňuji, že pokud homunkulus přejde během GM kontroly do pasivního stavu, kontrola pro vás platí nadále.
  • Čas neviditelnosti:
    • Doba, po kterou nebude po lognutí / teleportu / vysummonení, homunkulus aktivní. (Původně bych čekal, že ho agresivní monstra budou ignorovat stejně jako hráče, ale není tomu tak :-/).
    • Zadáván v milisekundách.
  • Skill min. delay:
    • Minimální prodleva po použití jakéhokoliv skillu homunkula.
    • Zadáván v milisekundách.
  • Vrátit skilly na původní hodnoty:
    • Obnoví hodnoty minimálních SP a levelů skillů všech homunkulů na standardní nastavení.
  • Kontrolovat patch při spuštění:
    • Po spuštění konfigurátoru se automaticky připojí k internetu a zkontroluje aktuální patch AI pro nejnovější verzi.
    • Pokud existuje nový patch, automaticky se nahraje a spustí aplikaci.

List přátel - Dynamické nastavení přátel

  • Dvojím posláním homunkula na políčko dotyčného hráče se hráč přidá / odebere z listu přátel.
  • Pokud byl správně zapsán do listu, homunkulus okolo tohoto hráče zakrouží.
  • V případě že byl z listu přátel vymazán, udělá kolem hráče pohyb tvořící znaménko „mínus“.
  • Po přidání hráče do listu se v konfigurátoru vytvoří nová položka „Unnamed“.
  • Vybráním položky v listu přátel lze nastavit jméno a chování k tomuto hráči.
  • Po úpravě je nutno kliknout na tlačítko „Nastavit“, změny uložit a refreshnout / relognout hru.
  • ID:
    • Identifikační číslo hráče.
    • Needitovatelné a slouží pouze pro orientaci.
  • Pomáhat:
    • Pomůže tomuto hráči, pokud na něho bude útočit monstrum. (Povolí kill steal na tohoto hráče).
  • Útočit v PVP:
    • Povolí / zakáže útočení na tohoto hráče v PVP módu.
  • Odstranit:
    • Odstraní hráče z listu přátel.
  • Nastavit:
    • Nastaví informace do listu přátel. Po definitivní uložení je nutné „Uložit nastavení“.

Nastavení dosahu a dohledu

  • Editovat:
    • Povolí editaci vzdáleností.
  • Max. pohyb od alcha:
    • Vzdálenost od alchymisty, do které se homunkulus může pohybovat.
  • Min. pohyb od alcha:
    • Vzdálenost od alchymisty, kdy se nebude homunkulus vracet.
  • Max. dálka při útoku:
    • Vzdálenost od alchymisty při boji homunkula.
    • Po přesažení této vzdálenosti se homunkulus vrací k alchymistovi.
  • Max. dohled od alcha:
    • Určuje vzdálenost od alchymisty, po kterou může být spatřen cíl.
  • Vrátit na původní hodnoty:
    • Vrátí všechny hodnoty na hodnoty standardní.

Nastavení pohybu hlídky (Patrol)

  • Určuje pohyb homunkula při hlídce od čísla 1 do XXX.
  • Maximální počet vložených pozic je 325.
  • Pole o velikosti 11 x 11.
  • Zelené políčko uprostřed pole označuje pozici alchymisty.
  • Levé tlačítko myši:
    • Při kliknutí do pole pohybu se vytvoří další pozice pohybu homunkula.
    • Při podržení tlačítka na vytvořené pozici, lze pozici přesunovat.
  • Pravé tlačítko myši:
    • Po kliknutí na existující pozici bude pozice vymazána.
  • Vyčistit:
    • Smaže všechny vložené pozice pohybu.

Henry 2013/05/21 23:05

 

Vytvořil Typhoon | Provozováno na dokuwiki | Optimalizováno pro Firefox, Opera, Chrome. |  podpora. | Některé z obrázků mohou spadat pod ochrannou známku Gravity Corp. & Lee Myoungjin.  | Vygenerováno během: 0.085 s |   | Copyright 2011-2024