[[mirai]]

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

mirai [2011/08/03 21:51]
127.0.0.1 upraveno mimo DokuWiki
mirai [2014/10/22 09:15] (aktuální)
Řádek 1: Řádek 1:
 ====== Mir AI ====== ====== Mir AI ======
-MirAI je pravděpodobně jedna z nejlepších AI, které se dají najít. Poskytuje poměrně hodně možností konfigurace. Často ale přináší na začátku problémy, kdy homun nechce sám útočit nebo alchemista nehází flašky a podobně. Tady je seznam toho, co skusit, aby se problém podařilo vyřešit. Je to to, co jem už několikrát někomu radil.Co teda kontrolovat?+MirAI je pravděpodobně jedna z nejlepších AI, které se dají najít. Poskytuje poměrně hodně možností konfigurace. Často ale přináší na začátku problémy, kdy homun nechce sám útočit nebo alchemista nehází flašky a podobně. Tady je seznam toho, co skusit, aby se problém podařilo vyřešit. Je to to, co jem už několikrát někomu radil. Co teda kontrolovat?
  
 Homunkulus neútočí Homunkulus neútočí
      
   * AI umístěna v adresáři [RAGNAROK]\AI\USER_AI   * AI umístěna v adresáři [RAGNAROK]\AI\USER_AI
-  * AI zapnuta pomocí příkazu \hoai+  * AI zapnuta pomocí příkazu /hoai
   * Homunkulus je v agresivním režimu - skusit přepnout Alt-t   * Homunkulus je v agresivním režimu - skusit přepnout Alt-t
  
Řádek 14: Řádek 14:
  
 Alchemista neháže flašky :\\ Alchemista neháže flašky :\\
-Pokud máme dobře nastavenou AI a nejde to, tak skontrolovat : +Tahle funkce je zakázaná, takže to ani jít nemůže.
- +
-  * V nastaveních AI Support everytime - Podporuj vždy +
-  * V nastaveních úroveň HP, pod kterou když poklesnou HP, hodí alchemista flašku, nejlépe kolem 70 +
-  * Alchemista musí mít daný typ flašky +
-  * Alchemista musí mít skill __Potion pitcher__ (Ano, i todle jsem jednou dlouho řešil, proč to někomu nejde...)+
  
 Později je dobré si to už přizpúsobit. \\ Později je dobré si to už přizpúsobit. \\
 \\ \\
 P.S: Ještě poznámka na konec, když uděláte a uložíte změnu, ve hře se to projeví : po teleportu, po přechodu warpem, po restartování hry a taky po nějakém čase i při obyčejném chození. P.S: Ještě poznámka na konec, když uděláte a uložíte změnu, ve hře se to projeví : po teleportu, po přechodu warpem, po restartování hry a taky po nějakém čase i při obyčejném chození.
 

Vytvořil Typhoon | Provozováno na dokuwiki | Optimalizováno pro Firefox, Opera, Chrome. |  podpora. | Některé z obrázků mohou spadat pod ochrannou známku Gravity Corp. & Lee Myoungjin.  | Vygenerováno během: 0.115 s |   | Copyright 2011-2024