[[mirai]]
Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
mirai [2011/08/03 21:51] 127.0.0.1 upraveno mimo DokuWiki |
mirai [2014/10/22 09:15] (aktuální) |
||
---|---|---|---|
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
====== Mir AI ====== | ====== Mir AI ====== | ||
- | MirAI je pravděpodobně jedna z nejlepších AI, které se dají najít. Poskytuje poměrně hodně možností konfigurace. Často ale přináší na začátku problémy, kdy homun nechce sám útočit nebo alchemista nehází flašky a podobně. Tady je seznam toho, co skusit, aby se problém podařilo vyřešit. Je to to, co jem už několikrát někomu radil.Co teda kontrolovat? | + | MirAI je pravděpodobně jedna z nejlepších AI, které se dají najít. Poskytuje poměrně hodně možností konfigurace. Často ale přináší na začátku problémy, kdy homun nechce sám útočit nebo alchemista nehází flašky a podobně. Tady je seznam toho, co skusit, aby se problém podařilo vyřešit. Je to to, co jem už několikrát někomu radil. Co teda kontrolovat? |
Homunkulus neútočí | Homunkulus neútočí | ||
* AI umístěna v adresáři [RAGNAROK]\AI\USER_AI | * AI umístěna v adresáři [RAGNAROK]\AI\USER_AI | ||
- | * AI zapnuta pomocí příkazu \hoai | + | * AI zapnuta pomocí příkazu /hoai |
* Homunkulus je v agresivním režimu - skusit přepnout Alt-t | * Homunkulus je v agresivním režimu - skusit přepnout Alt-t | ||
Řádek 14: | Řádek 14: | ||
Alchemista neháže flašky :\\ | Alchemista neháže flašky :\\ | ||
- | Pokud máme dobře nastavenou AI a nejde to, tak skontrolovat : | + | Tahle funkce je zakázaná, takže to ani jít nemůže. |
- | + | ||
- | * V nastaveních AI Support everytime - Podporuj vždy | + | |
- | * V nastaveních úroveň HP, pod kterou když poklesnou HP, hodí alchemista flašku, nejlépe kolem 70 | + | |
- | * Alchemista musí mít daný typ flašky | + | |
- | * Alchemista musí mít skill __Potion pitcher__ (Ano, i todle jsem jednou dlouho řešil, proč to někomu nejde...) | + | |
Později je dobré si to už přizpúsobit. \\ | Později je dobré si to už přizpúsobit. \\ | ||
\\ | \\ | ||
P.S: Ještě poznámka na konec, když uděláte a uložíte změnu, ve hře se to projeví : po teleportu, po přechodu warpem, po restartování hry a taky po nějakém čase i při obyčejném chození. | P.S: Ještě poznámka na konec, když uděláte a uložíte změnu, ve hře se to projeví : po teleportu, po přechodu warpem, po restartování hry a taky po nějakém čase i při obyčejném chození. |