[[howling_of_lion]]
Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
howling_of_lion [2014/10/22 09:16] 127.0.0.1 upraveno mimo DokuWiki |
howling_of_lion [2016/04/20 20:23] (aktuální) angellore |
||
---|---|---|---|
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
====== Howling of Lion ====== | ====== Howling of Lion ====== | ||
\\ | \\ | ||
- | * **Typ:** aktivni / útočný\\ | + | * **Typ:** útočný\\ |
- | * **Maximalni level:** 5\\ | + | * **Maximální level:** 5\\ |
- | * **Spotreba SP:** 80\\ | + | * **Spotřeba SP:** - 15+ 5*Skill Level\\ |
- | * **Cil:** vy\\ | + | * **Cíl:** nepřítel \\ |
- | * **Doba vyvolani:** 1 sec + Fixed Cast Time 0.5 sec\\ | + | * **Doba vyvolání:** 0.5 second (fixed) + 1 second (variable) \\ |
- | * **Prodleva po pouziti:** 10 sec \\ | + | * **Prodleva po použití:** 10 sec\\ |
- | * **Doba trvani:** - \\ | + | * **Spotřeba předmětů:** 1~5 Spirit Spheres \\ |
- | * **Dosah:** -\\ | + | * **Skill povolání:** [[sura|Sura]] \\ |
- | * **Plocha:** Lv.1: 7x7, Lv.2: 9x9, Lv.3: 11x11, Lv.4: 13x13, Lv.5: 15x15\\ | + | * **Popis:** Všechny cíle v blízkosti obdrží DMG a můžou získat stav [[fear|účinek strach]] . V případě, že v dosahu [[howling_of_lion|Howling of Lion]] byl cíl pod účinkem Maestro nebo Wanderer písně, účinek písně je odstraněn..\\ |
- | * **Spotreba sfér:** 1\\ | + | \\ |
- | * **Potrebny pro:** - \\ | + | ^Level^ATK^Plocha^Fear status^Spotřeba sfér^Trvání sec | |
- | * **Skill povolani:** [[Sura]] \\ | + | ^1| 300% | 7x7 | Chance 10% | 1 | 12 | |
- | * **Popis:** Lets out a deep, deafening roar that damages all targets around you and causes the status effect Fear. If the targets in range were under the effect of a Minstrel or Wanderer song, that effect is removed. The amount of Spirit Spheres required is equal to the level of the skill casted. \\ | + | ^2| 600% | 9x9 | Chance 15% | 2 | 14 | |
+ | ^3| 900% | 11x11 | Chance 20% | 3 | 16 | | ||
+ | ^4| 1200% | 13x13 | Chance 25% | 4 | 18 | | ||
+ | ^5| 1500% | 15x15 | Chance 30% | 5 | 20 | | ||
+ | \\ | ||
+ | ---- | ||
+ | - Damage= [(Skill Level x 300) x Caster’s Base Level / 150] % |