[[dragon_breath]]
Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
dragon_breath [2015/10/19 18:15] hyuga ob razek ,vzorec |
dragon_breath [2015/10/20 23:01] (aktuální) crook Zkontrolováno - opraveny chyby |
||
---|---|---|---|
Řádek 4: | Řádek 4: | ||
* **Typ:** útočný | * **Typ:** útočný | ||
* **Maximální level:** 10 | * **Maximální level:** 10 | ||
- | * **Spotřeba SP:** 30 + 5*SkillLV | + | * **Spotřeba SP:** 25 + (Skill Level × 5) |
* **Cíl:** nepřítel | * **Cíl:** nepřítel | ||
- | * **Doba vyvolání:** 2 sec | + | * **Doba vyvolání:** Fix 0,5 sec; 0~2 sec (Var) |
- | * **Prodleva po použití:** global delay | + | * **Prodleva po použití:** - |
* **Doba trvání:** - | * **Doba trvání:** - | ||
- | * **Dosah:** 10 cell | + | * **Dosah:** 10 polí |
- | * **Plocha:** 3x3 - 9x9 | + | * **Plocha:** 3x3 ~ 9x9 |
* **Spotřeba předmětu:** - | * **Spotřeba předmětu:** - | ||
* **Potřebný pro:** - | * **Potřebný pro:** - | ||
* **Skill povolání:** [[Rune Knight]] | * **Skill povolání:** [[Rune Knight]] | ||
- | * **Popis:** Musíte být na Ferusovi pro použití tohoto skillu. Drak začne chrlit plameny s šancí 15% na způsobení [[Burning]] efektu, který způsobuje dmg za čas. Celkové poškození závisí na aktuálních HP/SP Rune Knighta.\\ | + | * **Popis:** Musíte být na drakovi pro použití tohoto skillu. Drak začne chrlit plameny s šancí 15% na způsobení [[Burning]] statusu, který způsobuje DMG po dobu 10 sec. Útok má **Fire Property** a je plošný. Celkové poškození, které udělíte závisí na Vašich aktuálních HP a MaxSP.\\ |
- | Poškození není redukováno redukčními kartami ani equipem. | + | |
\\ | \\ | ||
- | Fire Property [Splash Damage]\\ | ||
- | + | ^ Skill Level ^ Plocha ^ Var cast time ^ Fix cast time ^ Spotřeba SP ^ | |
- | + | ^ 1 | 3×3 | 0s | 0,5s | 30 | | |
- | ^Skill Level ^ Spotreba SP ^Plocha ^Variabilni cast time ^Pevný cast time ^ | + | ^ 2 | ::: | ::: | ::: | 35 | |
- | ^ 1 | 30 | 3×3 | 0s | 0,5s | | + | ^ 3 | ::: | ::: | ::: | 40 | |
- | ^ 2 | 35 | 3×3 | 0s | 0,5s | | + | ^ 4 | 5x5 | 1s | 0,5s | 45 | |
- | ^ 3 | 40 | 3×3 | 0s | 0,5s | | + | ^ 5 | ::: | ::: | ::: | 50 | |
- | ^ 4 | 45 | 5×5 | 1s | 0,5s | | + | ^ 6 | ::: | ::: | ::: | 55 | |
- | ^ 5 | 50 | 5×5 | 1s | 0,5s | | + | ^ 7 | 7x7 | 1,5s | 0,5s | 60 | |
- | ^ 6 | 55 | 5×5 | 1s | 0,5s | | + | ^ 8 | ::: | ::: | ::: | 65 | |
- | ^ 7 | 60 | 7×7 | 1,5s | 0,5s | | + | ^ 9 | 9x9 | 2s | 0,5s | 70 | |
- | ^ 8 | 65 | 7×7 | 1,5s | 0,5s | | + | ^ 10 | ::: | ::: | ::: | 75 | |
- | ^ 9 | 70 | 9×9 | 2s | 0,5s | | + | |
- | ^ 10 | 75 | 9×9 | 2s | 0,5s | | + | |
\\ | \\ | ||
---- | ---- | ||
\\ | \\ | ||
- | Poškození: {[(aktualní HP / 50) + (maxSP / 4)] x (Dragon Breath Skill Level x sesilatelův Base Level / 150)} x Dragon Training bonusové poškození | + | * **Před implementací 175/60:** DMG = {[(aktualní HP / 50) + (MaxSP / 4)] × (Skill Level × Váš Base Level / 150)} × (95 + level Dragon Training × 5)% |
- | <note> Po přechodu na Herkula-lv 175\\ | + | * **Po přechodu na Herkula 175/60:** DMG = [(aktuální HP /50) + (MaxSP / 4)] × (Skill level × Váš Base Level / 150) × (95 + level Dragon Training × 5)% × (100 + Ranged DMG Modifers)% × (Element Modifiers)% × (100 + Race Modifiers)% |
- | Damage = [(CurrHP ÷ 50) + (MaxSP ÷ 4)] × (SkillLv × BaseLv ÷ 150) × (95 + DragonTraining_Lv × 5)% × (100 + Ranged Damage Modifers)% x (Elemental Modifiers)% x (100 + Racial Modifiers)% </note> | + | |
+ | /* poslední kontrola --- //crook 2015/10/20 22:56// /* |