Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

dragon_breath [2015/10/19 18:15]
hyuga ob razek ,vzorec
dragon_breath [2015/10/20 23:01] (aktuální)
crook Zkontrolováno - opraveny chyby
Řádek 4: Řádek 4:
   * **Typ:** útočný   * **Typ:** útočný
   * **Maximální level:** 10   * **Maximální level:** 10
-  * **Spotřeba SP:** 30 + 5*SkillLV+  * **Spotřeba SP:** 25 (Skill Level × 5)
   * **Cíl:** nepřítel   * **Cíl:** nepřítel
-  * **Doba vyvolání:** 2 sec +  * **Doba vyvolání:** Fix 0,5 sec; 0~2 sec (Var) 
-  * **Prodleva po použití:** global delay+  * **Prodleva po použití:** -
   * **Doba trvání:** -   * **Doba trvání:** -
-  * **Dosah:** 10 cell +  * **Dosah:** 10 polí 
-  * **Plocha:** 3x3 9x9+  * **Plocha:** 3x3 9x9
   * **Spotřeba předmětu:** -    * **Spotřeba předmětu:** - 
   * **Potřebný pro:** -   * **Potřebný pro:** -
   * **Skill povolání:** [[Rune Knight]]   * **Skill povolání:** [[Rune Knight]]
-  * **Popis:** Musíte být na Ferusovi pro použití tohoto skillu. Drak začne chrlit plameny s šancí 15% na způsobení [[Burning]] efektu, který způsobuje dmg za čas. Celkové poškození závisí na aktuálních HP/SP Rune Knighta.\\ +  * **Popis:** Musíte být na drakovi pro použití tohoto skillu. Drak začne chrlit plameny s šancí 15% na způsobení [[Burning]] statusu, který způsobuje DMG po dobu 10 sec. Útok má **Fire Property** a je plošný. Celkové poškození, které udělíte závisí na Vašich aktuálních HP a MaxSP.\\
-Poškození není redukováno redukčními kartami ani equipem.+
 \\ \\
-Fire Property [Splash Damage]\\ 
  
  
- + Skill Level   Plocha   Var cast time  Fix cast time  ^  Spotřeba SP  
- + 1  |  3×3   0s   0,5s  |  30  
-^Skill Level ^ Spotreba SP ^Plocha ^Variabilni cast time ^Pevný cast time ^ +   :::  |  :::   :::   35  
-^ 1 |   30  | 3×3 | 0s | 0,5s | +   :::  |  :::   :::   40  
-^ 2 |   35  | 3×3 0s 0,5s +   5x5  |  1s   0,5s  |  45  
-^ 3 |   40  | 3×3 0s 0,5s +   :::  |  :::   :::   50  
-^ 4 |   45  | 5×5 | 1s | 0,5s | +   :::  |  :::   :::   55  
-^ 5 |   50  | 5×5 1s 0,5s +   7x7  |  1,5s   0,5s  |  60  
-^ 6 |   55  | 5×5 1s 0,5s +   :::  |  :::   :::   65  
-^ 7 |   60  | 7×7 | 1,5s | 0,5s | +   9x9  |  2s   0,5s  |  70  
-^ 8 |   65  | 7×7 1,5s 0,5s + 10   :::  |  :::   :::   75  |
-^ 9 |   70  | 9×9 | 2s | 0,5s | +
-^ 10 |   75  | 9×9 2s 0,5s |+
 \\ \\
 ---- ----
 \\ \\
-Poškození: {[(aktualní HP / 50) + (maxSP / 4)] (Dragon Breath Skill Level x sesilatelův Base Level / 150)} Dragon Training bonusové poškození +  * **Před implementací 175/60:** DMG = {[(aktualní HP / 50) + (MaxSP / 4)] × (Skill Level × Váš Base Level / 150)} × (95 + level Dragon Training × 5)% 
-<note> Po přechodu na Herkula-lv 175\\ +  * **Po přechodu na Herkula 175/60:** DMG = [(aktuální HP /50) + (MaxSP 4)] × (Skill level × Váš Base Level / 150) × (95 + level Dragon Training × 5)% × (100 + Ranged DMG Modifers)% × (Element Modifiers)% × (100 + Race Modifiers)% 
-Damage = [(CurrHP ÷ 50) + (MaxSP ÷ 4)] × (SkillLv × BaseLv ÷ 150) × (95 + DragonTraining_Lv × 5)% × (100 + Ranged Damage Modifers)% (Elemental Modifiers)% (100 + Racial Modifiers)% </note>+ 
 +/* poslední kontrola  --- //crook 2015/10/20 22:56// /*
 

Vytvořil Typhoon | Provozováno na dokuwiki | Optimalizováno pro Firefox, Opera, Chrome. |  podpora. | Některé z obrázků mohou spadat pod ochrannou známku Gravity Corp. & Lee Myoungjin.  | Vygenerováno během: 0.08 s |   | Copyright 2011-2024