Produkce

Přesné vzorce pro výpočet šance na získání předmětů (vyjma equipu) pomocí různých skillů.

Obecné

Pokud něco vychází na více než 100%, tak je šance 100%.
Pokud něco vychází na méně než 0,01%, tak je šance 0,01%.
Ostatní přeměty mají šanci 50% (kdybyste na nějaký takový přišli, tak dejte vědět).
Baby class má šanci na produkci čehokoliv o 30% menší než ostatní chary, vyjma předmětů, které mají automaticky 100% (netýká se vaření s Fantastic Cooking Kitem).

Kování nerostů

Základní šance: 0,2*joblvl + 0,1*dex + 0,1*luk
Tj. od 0,4% (novicem 1/1, s dex 1 a luk 1) po cca 40% (při 130 dex a luk).

Celková šance je základní šance + šance v tabulce.

Item Skill Šance [%]
Iron Iron Tempering 40 + 5*skill lvl (1 až 5)
Steel Steel Tempering 30 + 5*skill lvl (1 až 5)
Star Crumb Enchanted Stone Craft 100
Great Nature Enchanted Stone Craft 10 + 5*skill lvl (1 až 5)
Rough Wind Enchanted Stone Craft 10 + 5*skill lvl (1 až 5)
Flame Heart Enchanted Stone Craft 10 + 5*skill lvl (1 až 5)
Mystic Frozen Enchanted Stone Craft 10 + 5*skill lvl (1 až 5)


Výroba lektvarů

Item Skill Šance [%]
Poison Bottle Create Deadly Poison 20 + 0,4*dex + 0,2*luk
Holy Water Aqua Benedicta 100
Resist Potion Create Elemental Converter 100
ostatní Poty Pharmacy *viz. níže


Vaření potů

Šance pro vaření potů skillem Pharmacy vychází opět ze základní šance: 0,2*joblvl + 0,1*dex + 0,1*luk a dále se zvyšuje o:
šance z tabulky + 0,5*skill lvl Learning Potion + 3*skill lvl Pharmacy + 0,05*int + skill lvl Instruction Change (máte-li homuncula Vanilmirth).

Lektvar Šance [%]
White Potion 20 + (0,1 ~ 10)
Alcohol 10 + (0,1 ~ 10)
Bottle Grenade (0,1 ~ 10)
Acid Bottle (0,1 ~ 10)
Plant Bottle (0,1 ~ 10)
Marine Sphere Bottle (0,1 ~ 10)
Condensed Red Potion -(0,1 ~ 10) *
Condensed Yellow Potion -(0,1 ~ 10) *
Condensed White Potion -(0,1 ~ 10)
Glistening Coat -(0,1 ~ 10)
Red Potion 0
Yellow Potion 0
Blue Potion 0
Anodyne 0
Aloevera 0
ostatní 0

Pozn.: * pokud vaříte přes twilight, jinak 0


Vaření jídel

Při použití Fantastic Cooking Kit je šance 100%, jinak:

Original: 1200 * (sd→menuskill_val - 10) + 20 * (sd→status.base_level + 1) + 20 * (status→dex + 1) + 100 * (rand()%(30+5*(sd→cook_mastery/400) - (6+sd→cook_mastery/80)) + (6+sd→cook_mastery/80)) - 400 * (skill_produce_db[idx].itemlv - 11 + 1) - 10 * (100 - status→luk + 1) - 500 * (num - 1) - 100 * (rand()%4 + 1)
OMG, kdo tohle vymyslel ?? 8-o
menuskill_val = použitý příbor (začíná hodnotou 11)
status.base_level = base lvl
rand()% = náhodné číslo od 0 po hodnotu za procentem - 1
cook_mastery = počet bodů vaření (od 0 do 1999) - ti lepší naleznou v žebříčku kuchaři v CP
skill_produce_db[idx].itemlv = lvl vařeného jídla
num = počet různých ingrediencí (nepočítá se příbor, počítá se kuchařka)
Výsledek je v setinách procent (tj. pokud vyjde 5000, máte šanci 50%).
Pozn.: je potřeba počítat v oboru celých čísel a vše zaokrouhlovat dolu. Ze vzorce je jasné, že i šance je do určité míry náhodná.

Upravený vzorec: 12*lvl příboru + 0,2*base lvl + 0,2*dex + 0,1*luk + kuchař/80 + (0 ~ (23+5*(kuchař/400)-kuchař/80)) - 4*lvl jídla - 5*složení - 4,7 - (0 ~ 3)
(Snad jsem to upravil správně.)
kuchař = počet bodů od 0 do 1999 - viz. kuchaři v CP (po dělení zaokrouhlit dolu)
složení = počet různých ingrediencí (příbor a kuchařka se nepořítají, tj. pokud mám 5 muších stehýnek, pánvičku a olej, tak jsou to 3)

Rybí kuchařka

A ješte pokrmy z ryb - prakticky stejné jako běžná jídla.

První díl
Druhý díl

Vše jako jídlo lvl 1.


Užitečné odkazy

Pro lenochy co si to nechtějí ručně počítat někde v excelu lze doporučit některý z online kalkulátorů, viz odkazy.

P.S. může se lišit lehce od nastavení rebornu

 

Vytvořil Typhoon | Provozováno na dokuwiki | Optimalizováno pro Firefox, Opera, Chrome. |  podpora. | Některé z obrázků mohou spadat pod ochrannou známku Gravity Corp. & Lee Myoungjin.  | Vygenerováno během: 0.678 s |   | Copyright 2011-2019