[[rcx]]

RCX

Co to je?

Software vytvořený pro lepší a jednodušší hraní ROčka.

Co to umí?

  • Po použití skillu na moba zobrazí jeho HP (maximální díky zabudované databázi mobů), Flee, Hit, Element + všímá si jak se mobovi ubírají HP a podle toho mu je „odečítá“ (To co by si člověk mohl hlídat sám, ale buguje se to pokud odejdete mimo screen a vrátíte se zpátky - mob má opět plné HP). Nefunguje v PVP prostředí (ani na empo, ani na guardy, ani na guard šutry)
  • Časování boostů. Dostaneš boost, RCX si toho všimne a odpočítává trvání. Nefunguje v PVP prostředí
  • Zobrazování plošných skillu zobrazením barevných čtverečků na zemi. Funguje i s vypnutýma efektama. Jako asi jediné funguje v PVP prostředí. Zaručuje bezlagové GW.
  • Možnost připojení se na server a komunikaci s ostatníma RCX umožňující zobrazování HP/SP u jiných hráčů (používajících RCX a připojených na RCX server). Funguje v PVP prostředí.
  • Možnost zobrazování Exp/hod.
  • Account Collector. Pokud si napíšete hesla od nějakého texťáku, umožňuje přihlašování bez psaní jména a hesla. (Mi osobně to nefunguje)
  • Možnost zobrazování FPS a nějakého Lag senzoru (který je imho stejně zavádějící jako býval index na GW).
  • Možnost zobrazování stavu homuna u alchy pokud je homun vytažený (HP, SP, Intimacy a Food). Zárověň umožňuje při dosáhnutí X hranice jídla přehrát zvuk Y, ale neumožňuje automatické krmění.
  • Počítadlo mobů
  • Možnost zobrazování čtverce ohraničující „doslech“ NPC (9 políček), možnost zobrazoání tzv. BBGrid Lines
  • Možnost zapnutí průhlednosti objektů ve hře, pokud stojíte za nimi
  • a ještě nějaké

Kde se to bere?

Webová stránka: http://rcx.planetleaf.com/ (Japonsky)
Aktuálně funguje na Rebornu RCX with ROReplay_Build068.

Jak se to zprovozňuje?

  1. Upravit RCX.ini (může se mírně lišit v závislosti na verzi rcx)
    • sekce [Common] (14. řádek) - přepnout z japonštiny do angličtiny Language=0
    • sekce [RoChaOption] (1196. řádek) - natavit název exe souboru klienta ROClientExeName=reexe.exe
    • sekce [Ragnarok] (1697. řádek) - nastavit cestu ke složce s Ragnarokem, defaultně Dir=C:\Program Files\Ragnarok Online
    • sekce [CharServers] - přidejte náš server 185.61.84.247=REBORN
  2. Nastavit nerenewal mob db
    • v RCX přejmenujte soubory mobinfo.ini na třeba mobinfo_R.ini a mobinfo_preR.ini na mobinfo.ini, poté se budou zobrazovat správně informace o mobech (hlavně hp).
    • Lepší monžostí je stáhnout si přímo pro náš server upravený soubor mobinfo.zip (rozzipovat a nahrát do složky s RCX)
  3. Spustit RCX.exe
    • Pokud používáte AVG, popř. jiný antivir který s tím má problémy, přidat vyjímku na složku/exe. Angl. návod zde.
    • Pokud se objeví chyba „Spuštění této aplikace se nezdařilo, protože její souběžná konfigurace není správná.“, nebo chyba v nějakém konkrétním souboru (msvcr100.dll), potřebujete nainstalovat Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86). Je nutné stáhnout x86 verzi i v případě 64bit OS !!
    • Až se objeví protáhlé okno s tabulkou kde bude ve sloupečku Map napsáno waiting je RCX OK a můžete spustit hru.
  4. Zapnout ROčko, nad tabulkou pro přihlášení se na chvilku objeví „loading bar“, tak ho musíte nechat načíst a až pak se přihlásit.
    • Pokud se vám neobjeví žádný loading bar tak si vložte tento soubor do složky s ragnarokem (Soubor - uložit jako).

Vypíná se první ROčko a pak RCX, v případě vypnutí RCX v době kdy je RO stále zapnuté to hodí Gravity error.

Zapínejte RCX jako správce.

Jak se to nastavuje?

Všechno je v souboru RCX.ini.
Nastavení barev pro skilly http://frankiehf.net84.net/picker.php.

  • [Common] - Nastavení jazyka, nechat 0 (angličtina)
  • [GroupieEX] - Netuším, nezkoušel jsem měnit
  • [MOBInfo] - Nastavení zobrazování informací o mobech, změna velikosti, pozice, fontu, …
  • [SkillTimer] - Nastavení zobrazování timeru u boostu, změna velikosti, pozice, fonru, …
  • [SkillTimerFlag] - Určuje u koho a jak se budou zobrazovat časovače boostu
  • [SkillTimerCountDownTick] - Nastavení zobrazování (červeně) zvýrazněného timeru u končících skillů - nastavuje se hodnota v ms
  • [SkillTimerMode] - Netuším, nezkoušel jsem měnit (0-standardni zobrazeni, 1-netusim, chova se stejne jak 0, 2-timer je vpravo)
  • [M2E] - Mini efekty, čtverečky na zemi, nastavení jejich barev, zobrazování a průhlednosti
  • [GPS] - Nastavení GPS, neměnit, dá se nastavit z aplikace, nepotřebné
  • [GPSConnect] - Nastavení GPS, neměnit, dá se nastavit z aplikace, nepotřebné
  • [IRC] - Netuším, nezkoušel jsem měnit
  • [RoChaHP] - Nastavení myslím zobrazování obdržených expů po zabití moba
  • [KeyConfig] - Nefungovalo mi
  • [RoChaOption] - Nějaké zobrazování počtu zabitých mobu v řadě za sebou
  • BattleModeFix - Netuším, nezkoušel jsem měnit, ale je to asi až na renewal klientovi
  • ROWindowClass - Nechat reexe.exe
  • MouseCenterKey - Netuším, nezkoušel jsem měnit
  • APIHookType - Netuším, nezkoušel jsem měnit, ale vím že na některých wtfRO je třeba dát 0
  • AccountCollector - Nefungoval mi
  • FreeMouse - Netuším, nezkoušel jsem měnit
  • FPSCounter - Zobrazování FPS a nějakého lag ověřovače v rohu obrazovky
  • HomunculusMonitor - Zobrazování infa o homunovi
  • Opaque - Zapíná tranparentní (průhledné) vykreslování objektů (vidíte sebe i okolí i když stojíte za nějakou překážkou, např. domem)
  • ShowChatScope - Zapíná čtverec kolem postavy (využitelné na gw/bg), bohužel nelze měnit jeho velikost
  • DeadCellVisible - Zapíná zvýraznění políček na která se nedá dostat (strom, konec mapy, apod.)

Pak je tam nastavení všeho možného, většinu jsem nechal defaultně, něco sem povypínal, je třeba si aby si to každý zkusil jak mu to vyhovuje.

Dotazy hráčů

Q:
Jak posunu ty expy/h, váhu jinam? A jak sprovozním ty barevný políčka? Jsem asi kretin ale nemůžu to tam najít, resp. co zkouším měnit, to nefunguje :P
A:

  • Expy/h + váha je [RoChaWindow]
  • POS_X - Počet pixelů od levého horního rohu směrem doprava
  • POS_Y - Počet pixelů od levého horního rohu směrem dolů
  • MODEMINI - Velké(1)/Malé(0)
  • SHOW - Zapnout(1)/Vypnout(0)


Rada(by berrycz): Vzhledem k nepochopitelné nepodbarvenosti (a tím nečitelnosti) panelu exp/h doporučuju přesunout někam, kde nezavazí a podhodit pod to nějaké nevyužívané okno třeba „party“ nebo „friend“
Rada 2 (by berrycz): panel „EXP“ které se při defaultním nastavení přesunuje s panelem „exp/h“ se nastavuje hned pod ním a to takto:

  • [EXPWindow]
  • Mode=2 - režim přesunu: 0 - okno se nezobrazuje ; 1 - nastavení podle POS_X a POS_Y v [EXPWindow] ; 2(default) - režim přesunu podle POS_X a POS_Y v [RoChaWindow] - „EXP“ se zobrazuje vpravo od panelu „exp/h“
  • POS_X - Počet pixelů od levého horního rohu směrem doprava
  • POS_Y - Počet pixelů od levého horního rohu směrem dolů
  • Barevný políčka jsou u [M2E]:
  • a pak ještě zkontrolovat jestli je M2E= nastavené na 1

[M2E]
;blablabla
;
; Jmeno_Skillu#Normální jméno skillu
Skill00XX=0xAARRGGBB

RRGGBB je klasické RGB zapsané v hexadecimální podobě (000000 = černá, FFFFFF = bílá, FF0000 = červená, 00FF00 = zelená, 0000FF = modrá, AA - Průhlednost, 00 - 0%, FF - 100%, 7F - 50%, je to vlastně (X/100)*255 převedeno do hexadecimální podoby.

Takže pokud chci mít safetku červenou s 50% průhledností najdu si ; MG_SAFETYWALL#Safety_Wall pod tím je Skill007E= (bacha jestli náhodou není středník (;) na začátku řádku, pak ten řádek nebere RCX vážně (v programování - komentář) a skill by nefungoval) a za toto dopíšu 7FFF0000, 7F - 50% pruhlednost, FF - 255 Red, 00 - 0 Green, 00 - 0 Blue.

Q:
Nekde jsem vypozoroval ze by tam mely byt nejake hotkeys a nejake ingame menu ale vylolat se mi to nepodarilo tak jestli to nejak jde tak jak?
A:
Hotkeys mi nikdy nefungovali, ale jejich nastavení začíná v konfiguráku [KeyConfig].

Q:
Tak tohle menu se mi teda opravdu otevrit nepovedlo:
A:
To se otevírá přes ten nefungující hot key :-)), ale můžeš si ho defaultně nastavit na zapnuté u [RoChaWindow] SHOW na 1 a přes MODEMINI si to můžeš ještě nějak minimalizovat (viz. výše je to to okýnko s exp/h a váhou - myslím že se tam dá ještě někde, nevím kde, nastavit jenom váha nebo jenom exp/h a dokonce expy od lognutí a napsané v expech nebo procentech :-D.)

Q:
To zobrazeni nazranosti peta je gut :-) (teda pokud okolo nejsou nejaci cizi peti pak ten ukazatel zmatene skace od jednoho peta k druhymu)
A:
Toho sem si nevšiml, ale můžeš si to vypnout u PETSTATUS_PUT na 0x0 myslím, nebo 0x1 abys to měl nad petem :-) (0x2 = pod petem - často překrývá hráčův hpbar)

Q:
Když server přejde na noční režim (začne noc) začne se nad postavou odečítat jakoby boost Wonder s dobou 1 hodina.
A:
Stačí v nastavení odmazat celkem 3 řádky SG_THE_WONDER 2x je tam s parametrem „0“ jednou s param „0x0001“.

Q:
Ja by sem se jen chtel zeptat, kde vypnu ukazovani SP jinych charu ?
A:
Zkusil bych GPSMEMBERST_PUT=0x0.

Q:
Jak mam vypnout odpocitavani ASPD (Concentration, Awakening, Berserk) potionu a jidel?
A:
Nastavenim 1 u [SkillTimerCountDownTick] u DISH_XXX_UP (popř. DISH_XXX_UP2) pro jidla a SPEEDPOT1 pro aspd poty.

Q:
Ahojte, potreboval bych poradit jak nastavit casovace boostu u ostatnich. Zkousel sem to nejak nastavpvat a povedlo se mi, ze to vidim jen u me.
A:
Začíná to u [SkillTimerFlag] a zápis vypadá
;Jméno skillu - komentář
JMENO_SKILLU = 0xABCD

JMENO_SKILLU je např AL_BLESSING
A je nastavení pro vaší postavu jako sesílatele
B je nastavení pro člena party jako sesílatele
C je nastavení pro hráče jako sesílatele
D je nastavení pro monstrum jako sesílatele
obecně je to Kdo? ———→ NaKoho?

Nevím jak to popsat, takže to ukážu na příkladu:
Chci aby se mi blessing zobrazoval nad postavou pokud ho vycastim ja na sebe nebo na člena party, dále pokud ho člen party zacastí na mě nebo na člena party, dále hráč zacastí na mě a u monster nechci zobrazování vůbec.
PC ——–>PC : 1
PC ——–>PT : 2
PT———→PC : 16
PT———→PT : 32
NPT ——–>PC : 256
tyto čísla sečtu - 1+2+16+32+256=307 a převedu do hexadecimální soustavy = 133
celý řádek tedy bude vypadat takto - AL_BLESSING = 0x0133 a bude se zobrazovat jak sem popsal výše
Pokud chci zjístit kdy se daný boost zobraazuje jde to i naopak.
Vezmu si číslo (0133) převedu jej do desítkové soustavy (307) a postupně od něj odečítám všechny čísla v tabulce, aby mi vždy zůstalo číslo kladné až dojdu k nule, začínám od největších (307-256=51 ; 51-32=19 ; 19-16=3 ; 3-2=1 ; 1-1=0 …. odečítal jsem tedy čísla 256, 32, 16, 2, 1 a podle tabulky zjíšťuji k čemu patří a jak se tedy daný skill chová).

Sepsal Zereges

 

Vytvořil Typhoon | Provozováno na dokuwiki | Optimalizováno pro Firefox, Opera, Chrome. |  podpora. | Některé z obrázků mohou spadat pod ochrannou známku Gravity Corp. & Lee Myoungjin.  | Vygenerováno během: 0.082 s |   | Copyright 2011-2024