[[mining_a_forging]]
Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
mining_a_forging [2011/12/20 00:41] baalberith [Forging] |
mining_a_forging [2014/10/22 09:16] (aktuální) |
||
---|---|---|---|
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
- | <note warning>Tuto stranku budem updatovat casom popri nasadzovani na server.</note> | ||
====== Mining a Forging ====== | ====== Mining a Forging ====== | ||
- | **Co ziskate:** moznost ziskat rudu, pretavit ju a nasledne vykovat zbrane, stity, armory atd.\\ | + | Pokial hladate stranku s popisom zakladneho kovania zbrani , prejdite na [[kovani|Kovani]] |
+ | |||
+ | **Co ziskate:** zbrane, equip, slavu a cest :-P \\ | ||
\\ | \\ | ||
**Co potrebujete:** cas a vytrvalost ;-)\\ | **Co potrebujete:** cas a vytrvalost ;-)\\ | ||
Řádek 9: | Řádek 10: | ||
===== Mining ===== | ===== Mining ===== | ||
- | Na to, aby sme mohli zacat kopat potrebujeme samozrejme krumpac. Krumpac kupime u NPC [[http://db.reborn.cz/rodb.cgi?map=ein_fild04&script=7404|Hornik]]. Pozor, nechceme Krumpac na kopanie [[hledaci_pokladu|pokladov]], ale [[http://db.reborn.cz/rodb.cgi?item=10621|Obycajny Krumpac]] (Na zaciatok si urcite kupime viac, co keby sa zlomil, ze?:-)).\\ | + | Na to, aby sme mohli zacat kopat potrebujeme samozrejme krumpac. Krumpac kupime u NPC [[http://db.reborn.cz/rodb.cgi?map=ein_fild04&npcname=Hornik|Hornik]]. Pozor, nechceme Krumpac na kopanie [[hledaci_pokladu|pokladov]], ale [[http://db.reborn.cz/rodb.cgi?item=10621|Obycajny Krumpac]] (Na zaciatok si urcite kupime viac, co keby sa zlomil, ze?:-)).\\ |
Krumpac pouzivame tak, ze nanho 2x poklikame v inventari, alebo si ho nastavime do listy pre rychly pristup:) Teraz uz potrebujeme len najst miesto, kde by mohlo byt dost rudy a skusime ho pouzit.\\ | Krumpac pouzivame tak, ze nanho 2x poklikame v inventari, alebo si ho nastavime do listy pre rychly pristup:) Teraz uz potrebujeme len najst miesto, kde by mohlo byt dost rudy a skusime ho pouzit.\\ | ||
- | S trochou stastia vykopeme kus nekvalitnej rudy :-) V pripade, ze nie, je nutne sa obhliadnut po lepsom mieste...\\ | + | * S trochou stastia vykopeme kus nekvalitnej rudy :-) Nasli sme teda zilu? Je to pravdepodobne.. skusime teda pobehat dokola a pokopat:) |
+ | * V pripade, ze ziadnu rudu nevykopeme, je nutne sa obhliadnut po lepsom mieste...\\ | ||
+ | Po kazdej vykopanej rude mame sancu, ze sa nam zvysi skill level miningu :)\\ | ||
+ | Uroven miningu zistime prikazom //@mininginfo//, alebo //@minfo// | ||
\\ | \\ | ||
<note tip> | <note tip> | ||
* Ruda sa objavuje na miestach, kde umreli prisery.\\ | * Ruda sa objavuje na miestach, kde umreli prisery.\\ | ||
- | * Cas na objavenie rudy je zavisly od levelu prisery a od toho, ci uz na mieste ruda bola (1~55 minut).\\ | + | * Cas na objavenie rudy je zavisly od levelu prisery a od toho, ci uz na mieste ruda bola (1~55 minut - presny graf zavislosti levelu prisery od casu objavenia rudy je [[http://www.wolframalpha.com/input/?i=Plot%5B%7Bx%5E2%2F180%7D%2C+%7Bx%2C+0%2C+100%7D%5D|tu]]).\\ |
* Kvalita vykopanej rudy zavisi od: | * Kvalita vykopanej rudy zavisi od: | ||
- | - Mining skillu (0-1000) | + | - Mining skillu (0-1200) |
- Kvality krumpaca | - Kvality krumpaca | ||
- | - Levelu zabitej prisery | + | - Levelu zabitej prisery [ lvl prisery / 10 = max lvl objevene rudy ( 1-9 ), mithril ma specialni pravidla ] |
- Vzdialenosti od zabitia prisery | - Vzdialenosti od zabitia prisery | ||
- Stastia :-) | - Stastia :-) | ||
+ | * Kazdym neuspesnym kopnutim znicime a znehodnotime rudu naokolo. Znamena to, ze pokial pod nami aj bola ruda, tak nema vyznam kopat viac ako parkrat | ||
+ | * Pokial nas otravuje spam o sanci na kopanie a kovanie, mozete ho zredukovat na minimum nastavenim v Kafra v sekcii Osobni Nastaveni. | ||
+ | * Pre ulahcenie kopania je k dispocizii prikaz @automining (@am). Umozni nam kopat bez nutnosti rozmlatit klavesnicu:) Pouzitie: @am cas v ms(500-10000),cislo krumpaca(1-10). Pre vypnutie @am 0. Priklad pouzitia: @am 1500,2 ... zakope raz za 1,5s kamennym krumpacom. | ||
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | |||
=== Rudy podla levelu === | === Rudy podla levelu === | ||
Řádek 65: | Řádek 75: | ||
===== Forging ===== | ===== Forging ===== | ||
+ | |||
+ | Mozno uz tusite, kde sa skryva odpoveda na otazku: "A kde zozeniem lepsie krumpace?". Presne tak, musime si ich vykovat, alebo nechat vykovat u schopneho Blacksmitha / Whitesmitha. Na rozdiel od kovania beznych zbrani je toto kovanie ovela narocnejsie (tabulky so sancami su na konci clanku).\\ | ||
+ | Niekolko zakladnych poziadavok na kovanie:\\ | ||
+ | * na kovanie musime byt Blacksmith, alebo Whitesmith | ||
+ | * budeme potrebovat kladivko, to najhorsie zozenieme zas u NPC Hornik (najlepsie viac, pretoze kladivka sa kazia) | ||
+ | * zbrane a equip nezbuchame na kolene, takze budeme potrebovat Anvil, cim lepsi, tym lepsie | ||
+ | |||
+ | Uroven kovania zistime prikazom //@forginginfo//, alebo //@fi// | ||
+ | |||
+ | <note important> | ||
+ | Forging level tak isto ako aj Mining level podliehaju decayu nasledovne: | ||
+ | * U miningu je kazdy den sanca mininglevel+10% znizenia skillu o 0,1% | ||
+ | * U forgingu je kazdy den sanca (forginglevel/2)% znizenia skillu o 0,1% | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Zoznam veci, ktore mozeme ukovat najdeme pod skillom Weaponry Research v [[http://db.reborn.cz/rodb.cgi?prod=skill|nasej db]]. | ||
=== Kladiva podla levelu === | === Kladiva podla levelu === | ||
Řádek 84: | Řádek 111: | ||
\\ | \\ | ||
^ Level kladiva | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | ^ Level kladiva | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | ||
- | ^ Bonus k uspesnosti | +5% | +10% | +15% | +20% | +25% | +35% | +40% | +45% | +50% | +55% | | + | ^ Bonus | +5% | +10% | +15% | +20% | +25% | +30% | +35% | +40% | +45% | +50% | |
\\ | \\ | ||
^ Kovadlina | Anvil | Oridecon Anvil | Golden Anvil | Emperium Anvil | | ^ Kovadlina | Anvil | Oridecon Anvil | Golden Anvil | Emperium Anvil | | ||
Řádek 95: | Řádek 122: | ||
^ Bonus | +0.1% | | ^ Bonus | +0.1% | | ||
\\ | \\ | ||
+ | ^ Job Level | za kazdy Job Level | | ||
+ | ^ Bonus | +0.2% | | ||
+ | \\ | ||
+ | ^ Skill Weaponry Research | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | ||
+ | ^ Bonus | +1% | +2% | +3% | +4% | +5% | +6% | +7% | +8% | +9% | +10% | | ||
+ | \\ | ||
+ | ^ Skill Research Oridecon | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | ||
+ | ^ Bonus | +1% | +2% | +3% | +4% | +5% | | ||
+ | \\ | ||
+ | ^ Skill Steel Tempering | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | ||
+ | ^ Bonus | +1% | +2% | +3% | +4% | +5% | | ||
+ | \\ | ||
+ | ^ Skill Iron Tempering | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | ||
+ | ^ Bonus | +1% | +2% | +3% | +4% | +5% | | ||
+ | \\ | ||
+ | ^ Skill Forging | za kazdy 1 bod | | ||
+ | ^ Bonus | +0.1% | | ||