Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
| Následující verze | Předchozí verze | ||
| over_brand [] – vytvořeno angellore | over_brand [] (aktuální) – angellore | ||
|---|---|---|---|
| Řádek 1: | Řádek 1: | ||
| ====== Over Brand ====== | ====== Over Brand ====== | ||
| + | |||
| + | \\ | ||
| + | \\ | ||
| + | |||
| + | * **Typ:** útočný\\ | ||
| + | * **Maximální level:** 5\\ | ||
| + | * **Spotřeba SP:** 10 + (Skill Lv * 10)\\ | ||
| + | * **Cíl:** plocha \\ | ||
| + | * **Doba vyvolání: | ||
| + | * **Prodleva po použití: | ||
| + | * **Doba trvání:** do vypnutí\\ | ||
| + | * **Dosah:** -\\ | ||
| + | * **Plocha:** speciální\\ | ||
| + | * **Skill povolání: | ||
| + | * **Popis:** Vykreslí kříž na cílové umístění, | ||
| + | |||
| + | \\ | ||
| + | |||
| + | - **Pierce damage** - až 7 buněk u použivatele. Zvýší se velmi [[spear_quicken|Spear Quicken]]\\ | ||
| + | - **Swing damage** - v poli 5x2 se použivateli velmi zvýší STR a DEX\\ | ||
| + | - **Knockback Damage** - nastane, když cíl narazí na překážku | ||
| + | |||
| + | \\ | ||
| + | \\ | ||
| + | |||
| + | ^Level ^ | ||
| + | ^::: | ||
| + | ^1| 200% | 100% | 100% + Random(10% , 100%) | 3 | 20 | | ||
| + | ^2| 400% | 200% | 200% + Random(10% , 100%) | 4 | 30 | | ||
| + | ^3| 600% | 300% | 300% + Random(10% , 100%) | 5 | 40 | | ||
| + | ^4| 800% | 400% | 400% + Random(10% , 100%) | 6 | 50 | | ||
| + | ^5| 1000% | 500% | 500% + Random(10% , 100%) | 7 | 60 | | ||
| + | \\ | ||
| + | |||
| + | \\ | ||
| + | |||
| + | ---- | ||
| + | |||
| + | === AoE skillu Over Brand === | ||
| + | |||
| + | \\ | ||
| + | |||
| + | {{: | ||
| + | |||
| + | \\ | ||
| + | \\ | ||
| + | |||
| + | < | ||
| + | < | ||
| + | < | ||
| + | < | ||
| + | |||
| + | \\ | ||
| + | \\ | ||
| + | |||
| + | --- // | ||
| + | |||
| + | |||