counter_slash

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Následující verze
Předchozí verze
counter_slash [] – vytvořeno sabokocounter_slash [] (aktuální) hyuga
Řádek 1: Řádek 1:
-==== Counter Slash ==== +====== Counter Slash ====== 
-  * **Typ:** útočný   \\+{{:counter_slash_info.gif}} 
 +  * **Typ:** útočný \\
   * **Maximalní level:** 5 \\   * **Maximalní level:** 5 \\
-  * **Spotřeba SP:** 2 + (Skill lvl * 3) \\+  * **Spotřeba SP:** 2 + (Skill Level × 3)\\
   * **Cíl:** Vy \\   * **Cíl:** Vy \\
   * **Doba vyvolání:** - \\   * **Doba vyvolání:** - \\
Řádek 8: Řádek 9:
   * **Doba trvání:** - \\   * **Doba trvání:** - \\
   * **Dosah:** - \\   * **Dosah:** - \\
-  * **Plocha:** 3 x 3 \\+  * **Plocha:** 3x3 \\
   * **Spotřeba předmětu:** - \\   * **Spotřeba předmětu:** - \\
   * **Potřebný pro:** - \\   * **Potřebný pro:** - \\
   * **Skill povolání:** Guillotine Cross \\   * **Skill povolání:** Guillotine Cross \\
   * **Popis:** Provede silný protiútok po zablokování zásahu, odhodí nepřátele v rozsahu 3x3 o 5 políček zpět. Skill může být použit jen při [[Weapon Blocking]]   * **Popis:** Provede silný protiútok po zablokování zásahu, odhodí nepřátele v rozsahu 3x3 o 5 políček zpět. Skill může být použit jen při [[Weapon Blocking]]
-** Damage (ATK)% = (Base_Damage × BaseLv ÷ 120) + (AGI × 2) + (JobLv × 4)*\\+\\ 
 +^ Skill Level ^ Zranění(ATK) ^ Spotřeba SP ^ 
 +^ 1 |  400%  |  5  | 
 +^ 2 |  500%  |  8  | 
 +^ 3 |  600%  |  11  | 
 +^ 4 |  700%  |  14  | 
 +^ 5 |  800%  |  17  | 
 +\\  
 + 
 +---- 
 +  * Damage (ATK %[{(Skill Level x 100) + 300} × BaseLv ÷ 120)]% ATK[(AGI × 2) + (Job Level × 4)]% 
 +  Tento skill může provést kritický zásah.\\
  • counter_slash.1444127736.txt.gz
  • Poslední úprava:
  • autor: saboko