[[cart_cannon]]
Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
cart_cannon [2015/10/05 20:42] mibu vytvořeno |
cart_cannon [2015/10/05 22:17] (aktuální) mibu |
||
---|---|---|---|
Řádek 6: | Řádek 6: | ||
* **Spotřeba SP:** 40~50\\ | * **Spotřeba SP:** 40~50\\ | ||
* **Cíl:** nepřítel\\ | * **Cíl:** nepřítel\\ | ||
- | * **Doba vyvolání:** xx sec/-\\ | + | * **Doba vyvolání:** 0.5 + (Skill Level × 0.5) sec\\ |
- | * **Prodleva po použití:** xx sec/- \\ | + | * **Prodleva po použití:** 0.5 sec \\ |
- | * **Doba trvání:** xx sec/- \\ | + | * **Doba trvání:** - \\ |
* **Dosah:** (7 + Skill Level) polí\\ | * **Dosah:** (7 + Skill Level) polí\\ | ||
* **Plocha:** 3x3 ~ 7x7\\ | * **Plocha:** 3x3 ~ 7x7\\ | ||
Řádek 14: | Řádek 14: | ||
* **Potřebný pro:** \\ | * **Potřebný pro:** \\ | ||
* **Skill povolání:** [[Genetic]] \\ | * **Skill povolání:** [[Genetic]] \\ | ||
- | * **Popis:** ... \\ | + | * **Popis:** Vystřelí Cannon Ball a udělí všem kolem cíle poškození. Poškození je ovlivnitelné skillem [[Cart Remodeling]]. \\ |
- | <del>pripadne tabulky napr.: (neni nutna tato uprava tabulky)</del> | ||
\\ | \\ | ||
- | ^ Skill Level ^ Zranění ^ | + | ^ Skill Level ^ Základní DMG ^ Plocha ^ Dosah ^ Doba vyvolávání ^ Spotřeba SP ^ |
- | ^ 1 | x% | | + | ^ 1 | 60% | 3x3 | 8 polí | 1s | 40 | |
- | ^ 2 | x% | | + | ^ 2 | 120% | ::: | 9 polí | 1.5s | 42 | |
- | ^ 3 | x% | | + | ^ 3 | 180% | 5x5 | 10 polí | 2s | 44 | |
- | ^ 4 | x% | | + | ^ 4 | 240% | ::: | 11 polí | 2.5s | 46 | |
- | ^ 5 | x% | | + | ^ 5 | 300% | 7x7 | 12 polí | 3s | 48 | |
- | ^ 6 | x% | | + | |
- | ^ 7 | x% | | + | |
- | ^ 8 | x% | | + | |
- | ^ 9 | x% | | + | |
- | ^ 10 | x% | | + | |
\\ | \\ | ||
---- | ---- | ||
- | Dodatečné poznámky...\\ | + | * Základní formula výpočtu DMG je [{( Cart Remodeling Skill Level * 50 ) * ( INT / 40 )} + ( Cart Cannon Skill Level * 60 )] % ATK |
+ | * Poškození je násobeno 1/40 INT uživatele. | ||
+ | * Jestliže použijete Cannon Ball s neutrálním elementem, je poškození Pseudoelementální. Bere v potaz modifikátor poškození z použité zbraně a poté použije modifikátor elementárního poškození pro neutrální útok. To znamená, že vždy bude snížena Ghost property. | ||
+ | \\ |