Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
| Následující verze | Předchozí verze | ||
| arsinoe_4_3 [] – vytvořeno crook | arsinoe_4_3 [] (aktuální) – odměna... crook | ||
|---|---|---|---|
| Řádek 1: | Řádek 1: | ||
| ====== Setkání mudrců ====== | ====== Setkání mudrců ====== | ||
| - | **Co získáte: | + | **Co získáte: |
| \\ | \\ | ||
| - | **Co potřebujete: | + | **Co potřebujete: |
| \\ | \\ | ||
| **Jak dlouho to zabere:** ?\\ | **Jak dlouho to zabere:** ?\\ | ||
| \\ | \\ | ||
| **Příběh: | **Příběh: | ||
| - | Arci mág Ornelia se soustředí na boj proti temnotě, která se šíří v Arsinoe. Hrozba je jasná, mág Gray je za touto temnotou v Arsinoe. | + | Arcimág |
| \\ | \\ | ||
| \\ | \\ | ||
| Řádek 14: | Řádek 14: | ||
| * Poté co obdržíte titul Inquisitor zajděte za **Ornelia**. Požádá Vás ať se zúčastníte setkání mudrců. Setkají se mudrcové z Magické Univerzity, Armády a Nábožských řádů. | * Poté co obdržíte titul Inquisitor zajděte za **Ornelia**. Požádá Vás ať se zúčastníte setkání mudrců. Setkají se mudrcové z Magické Univerzity, Armády a Nábožských řádů. | ||
| + | * Na setkání Vás portne samotná Ornelia. | ||
| * Během setkání se zjeví Lich Shandalar a řekne své plány. Chce otevřít bránu do propasti aby odstartoval Ragnarok! Proto ukradl většinu magických artifaktů v Arsinoe. Potřebuje je k seslání mocného kouzla za pomoci mága Greye. Musíte se zbavit dvou válečníků, | * Během setkání se zjeví Lich Shandalar a řekne své plány. Chce otevřít bránu do propasti aby odstartoval Ragnarok! Proto ukradl většinu magických artifaktů v Arsinoe. Potřebuje je k seslání mocného kouzla za pomoci mága Greye. Musíte se zbavit dvou válečníků, | ||
| - | * Ornelie | + | * Po zabití zrádců |
| \\ | \\ | ||
| ---- | ---- | ||
| \\ | \\ | ||
| Pokračujte dalším questem - [[arsinoe 4 4|Light Citadel]] | Pokračujte dalším questem - [[arsinoe 4 4|Light Citadel]] | ||